1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614543 inlägg · 6214 ämnen

Fullt till Modo 22/1

375778 · » Till forumet

Sv: Fullt till Modo 22/1
irre: Ja om inte sundsvall byter plats med dom :P ... det kanske ... vore nått .. derbyn mot sundsvall är ju aldrig fel .. vi får hoppas på det :) men gärdehov tar ju bara in 3300 :)

jon: För S-vall kanske.
om de fortsätter i den här takten..nä men de skulle bli kanske ännu mer drag då..å om vi vinner blir segrarna ännu härligare =)

El Maco: Jag hoppas faktiskt att dom får igång nått bygge. Det skulle ju göra derby matcherna där uppe mycke kulare.

jon: Det där bygget blir nog bara en dröm till slut.

jon: eller inte .... borta stå på 125 pers!! f*n va fjantigt!!! må dom få igång bygget..

det är ju det att bussarna tar ju 70 pers styck så man kan kanske åka med dom iaf

jon: Vi får bara 125 platser däruppe. Ruttet men så är det. Men annars kan man ju göra som jag. Köp biljett via ticnet och ta bil upp.

Fanzin: fan varför bara 2 bussar ??!! Jag och min flickvän missa ju precis.. Nån som inte ska åka kan ju säga till.

Härligt med 2 bussar. Hur stor kapacitet har Bortasektionen i Kempehallen?

Stefan Jalonen: Härligt, då ska vi stötta Timrå till ännu en seger över lillebror.

Fullt till Modo 22/1
Kan meddela att Supporterklubbens resa till MODO 22/1 nu är fullsatt.
Vi blir två bussar som rullar mot Ö-vik på torsdag.

375778 · »
Sv: Apropå nånting...
Citat Dichow: "Jag är extra sugen på att få spela nu. Jag mår bra fysiskt och allt funkar jättebra här. Vi testar oss fram och det känns underbart. Det här är den bästa försäsongsträningen jag varit med om i min karriär."