Jimmy: Du har rätt som vanligt. Tyvär är mina kataloger från det året begränsade till Medelpads hockykalender.
Gå ända fram nu!!!!
237183 · Nästa » Till forumet
Sv: Gå ända fram nu!!!!
Olgas furir: Jimmy har nog rätt han kan ha varit spelare. Biffen var tränare det året.
Sv: Gå ända fram nu!!!!
Sargad: Japp, en säsong. 1977/78.. 17 mål 1 ass. Bäste målskytt detta år faktiskt...
Sv: Gå ända fram nu!!!!
Vill passa på att tacka grabbarna för den hittils prestation de gjort!!! Hoppas det håller ända ut:)
Det är ni värda!!!
Lycka till i semi,,,,
Älska Timrå IK!!
Det är ni värda!!!
Lycka till i semi,,,,
Älska Timrå IK!!
Sv: Gå ända fram nu!!!!
Mälarmasen: Tack för det, Timrå IK och klacken kommer att göra allt för att infria din och vår önskan.
Gå ända fram nu!!!!
Nu får ni se till att gå hela vägen i detta slutspel. När mitt kära Leksand nu har åkt ut så finns det ett lag jag unnar att vinna SM-Guld och det är ni. Så kör hårt nu och spela hem Guldet. Det är ni värda.
GO Leksand Stars!!!
GO Leksand Stars!!!