Dags för betydelselös match mot Djurgården ikväll.......jag hoppas bara inte Timrå går in i väggen som Jörgen Brink gjorde 3 km i ifrån mål i GULDläge i VM-staffetten för då kan det gå riktigt illa..
Dags att inhandla SEGERSKUMPA och SEGERGARRAR för att nästa Söndag är vi i semifinal.......Heja heja heja Timråååå Timrå IK är dom BÄSTA!!!TIK-LHF 4-1 i matcher.....trust me..
Ett dygn kvar till HÄRLIGHETEN startar.....det som jag LÄNGTAT efter sedan i somras......dags att skjuta björnen i bäst av 7 ronder......Kom igen Timrå IK snart är vi i semifinal!!! Lall On Lall On..
hassebo: det är väl bara kul att er (?) klack hörs också =). ni kan inte säga annat att vi är gästvänliga ;-). men .... visst. haussat har det nog blivit.
Ja vad säger man. Timrå gör en bra match. Skulle ha haft ledningen med 2-0 efter första istället för 0-1. Även fast vi fick en tidig kvittering så hjälper det inte för frölunda var bättre i 2a 3-1 målet kan dock diskuteras tycker jag. Synd att siffrorna rusar iväg där. Men idag fick återigen se att vi har ett mycket bra vapen i våra duktiga tekare. Nu kan alla medier räkna ut timrå totalt tills på onsdag. Passar perfekt.
Cobbel: Jag tänker att vi redan har backar i laget med mer offensiv prägel, där Freij givetvis är den mest intressanta. När Winnipeg-fansen EP-scoutar sina prospects så lär de tänka att han är en monumental flopp här dock, hur killen ... | Läs mer