1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Grattis

292173 · » Till forumet

Sv: Grattis
Starkt att få igång sportsnack igen. EFTERLÄNGTAT FORUM!

FORZA TIMRÅ!

Sv: Grattis
Fan vad kul att SportSnack är tillbaka.
Trode aldrig att det skulle komma igång igen innan Premiären.

Bra jobbat!!!

Sv: Grattis
pettsson:
nej nu är det dags att bege sig mot leksand..

FORZA TIMRÅ

Sv: Grattis
matsby: Jaja, sparka på den som ligger bara! ;o)

Sv: Grattis
pettsson:

ojoj,,vilken amatör,,radiosporten eller text-tv ?

kanske också fungerar med en pilsner, så lågt har jag ännu inte sjunkit och testat ;-)

Sv: Grattis
Bra jobbat Marcus....

Sv: Grattis
Marcus måste vara en gudabenådning! Vet hur det är när det j*vlas TACK! TACK! TACK!

Sv: Grattis
En får tacka så jättemycket!
Marcus du gör ett stort jobb, får du nån credit?

Sv: Grattis
matsby: Tyst! Om det ändå vore så väl. Jag har ju inte canal+ heller! :o(((((

Sv: Grattis
Dream Team: Äntligen!

Sv: Grattis
pettsson:
hehe,,en pilsner framför tv:n är inte heller helt fel.

Sv: Grattis
matsby: Japp, endast 30 mil till Leksand och ca 100 till London. Det tar jag på en pisskvart. :o)

Sv: Grattis
pettsson:
kan inte vara något problem, du bor väll centralt :-D

Sv: Grattis
matsby: Mmm, visst. :o) Men sen ska jag till London inatt också.

Sv: Grattis
pettsson:
Du har väll bara ett stenkast ;-)

Sv: Grattis
pettsson: Absolut !

Tack Marcus !!

Sv: Grattis
Dragan 2k: Nä precis. Vaddå liv utanför Sportsnack?? Skulle inte tro det... =)

Sv: Grattis
matsby: Lyckostar....

Sv: Grattis
Hälge:
ja nu är det nära..

Sv: Grattis
Och ett stort tack till Marcus som antagligen slitit häcken av sig under gårdagen för att återställa allt som gick att återställa. Bra jobbat!!

Sv: Grattis
Dream Team: Det känns härligt och nu börjar det snart bli dags att bege sig till bussen för avfärd mot Leksand.

Sv: Grattis
Och ett stort tack till Marcus som antagligen slitit häcken av sig under gårdagen för att återställa allt som gick att återställa. Bra jobbat!!

Sv: Grattis
Dream Team: Det är så underbart. Abstinensen gjorde sig starkt påmind. Man satt vid datorn och visste inte vad man skulle göra. Gå ut och umgås? Bah:-)

Grattis
....alla sportälskare, Sportsnack är tillbaka!

292173 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer