Zäta75: Saker börjar kugga på riktigt nu. Spelar detta lag på topp kan det bära långt. Men det är två perioder till att avverka och blir tufft att hålla i detta spel över hela matchen, men det kan gå.
Bee: Hockeyn vi spelar och stabiliteten och lägstanivån på hela gänget är jag inte människa att kommentera nu, det är lixom $^£_=÷€^"&££ !!!!! Vi lever drömmen.
Vad jag däremot kan kommentera det är Landers fantastiska "överkropp". Vi snackar Burt Reynolds, vi snackar Tom Selleck, vi snackar respekt och låt den aldrig åka av.
jens_88: finns ju fortfarande tid för HV71 att vända detta men lite ikoniskt när det är Lyytinen som räddar ett mål med en skotttäckning på LaLeggias skott mitt i slottet.
sargad: Största snorbromsen har väl han veteranen i NHL kommer inte ihåg va han heter tror han spelade i Calgary!!! O Da'n såte'n igen Yeeeeeeezzzzzz!!!!!
Hur många varv till ska skivan behöva snurra? Vi kommer att värva tre ersättare för 14 och 54. Två av dem är klara. McLaughlin är en, Kivenmäki en annan, men Forsell är inte den tredje. Han ska ses som ersättare för 23 och en bättre ... | Läs mer