Jensen_12: Seger idag är ett måste, annars går vi ner på mark vi princip inte stått på denna säsong. FAN, KOMIGEN NU, 3 poäng ikväll ska hem till tallarna!!! KÖR HÅRT!!!:)
Så spelar Timrå: Målvakt: Victor Brattström (Henrik Haukeland). Hampus Larsson, Johannes Kinnvall. Andreas Molinder, Marcus Hardegård. Hugo Enock, Jesper Dahlroth. Jeremy Boyce, Jacob Olofsson, Vilmos Galló. Jonathan Dahlén, Lukas Enqvist, Sebastian Kaijser. Christoffer Jansson, Erik Karlsson, Filip Hållander. Johan Johnsson, Emil Berglund, Alex Lavoie.
luffaren: Bra att han testar. Dock märks det att vi saknar spelare, och jag tycker ingen formation ser speciellt spännande ut. Möjligtvis Kaijser med Dahlen, men inte med Enqvist i mitten. Hade hellre sett Karlsson där. Byt gärna på Lavoie och Jansson också. Den förstår jag verkligen inte.
Heisenberg: Jag tycker det känns rätt spännande. Mer så som det såg ut i början av säsongen när det gick som bäst. 4 jämna kedjor där alla kan producera. Spelar ingen roll vilka som är inte så kan det bli farligt. Korta byten och mycket speltid på alla kedjor så har vi pigga och fräscha ben på alla under hela matchen.
RunarUp: Hårt jobbande, yes. Offensivt ofarlig brunkare, nä. Johnsson är en mångfacetterad herre. Ser gärna honom i en mer producerande roll. Han var en av lagets absolut bästa forwards i inledningen av säsongen, men har kommit bort lite.
Smokey: EP har utvecklat sitt skott sen förra säsongen, han har tränat mycket avslut vilket har gett effekt. Grabbarna i dagens Timrå borde göra detsamma!
Smokey: Nuförtiden blir jag så jävla less efter en förlust att jag får ångest av att bara tänka på Timrå IK i flera dagar efteråt. Sist vi låg i andraserien blev jag revanschsugen sekunden efter förlust. Antar att det har med åldern att göra.
Oavsett allt, ni som kollar Cmore, är inte det här den bästa HA-kommentatorn (kanske den enda dugliga)? Hyfsat neutral, och har ju faktiskt rätt bra koll på bortalaget också, vilket inte brukar vara fallet. Jag gillar, eller stör mig i alla fall inte på honom :) Forza TIK!
The great one: Precis min åsikt sen han var på isen första gången. Vinner vi det här är känslan ännu skönare än när man har ledningen hela tiden. Moraliskt viktigt. Men det återstår ju en period...
Tänkte ev ta med mig ungarna till ståplats ikväll. Några fler som ska dit?