Håller fullständigt med Bo Wasa, in med de egna juniorerna de har ju iallafall engagemang och hjärta i sitt agerande och skulle säkerligen vara bättre än de backar som köpts de senaste året !!! Det går ju inte att förneka: Timrås backar spelar som "korplirare"...
Vi köper fler och fler spelare och blir sämre och sämre. Nej in med Zetterström, Tägtström & Hansson, börja redan nu bygga upp framtidens lag med e-g-n-a produkter.
18-4 är grymt bra, det är just därför vi har köpt en back av värlsklass och en målis som alla tycker är så jävla bra he he he, ni vet väl att jag skojar
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Låt juniorerna känna på hetluften inför framtiden.
Årets upplaga har alldeles för få lokala spelare.