actionleif: tycker att den mannen får mindre uppskattning än han förtjänar... det är sanningen det, den som aldrig festat med den mannen har aldrig haft kul heller, en hjälte!!!
actionleif: Hehe, oförglömmlig kväll det där,.. Ok fattar inte ett piss fram till detta:) Jimmy stryper mig efter en stund så jag svimmar två gånger:) Kul med resor!!!! Kanske man ska drabba Giffarna nån gång i sommar:)
actionleif: Östberg rev sönder dom:)) Sedán hade LOHI dom runt huvudet:)) Jimmy sprang runt i bara t-shirt, som en treåring.... Bland det vildast resor som varit det där:)))
willysson: om du av nån anledning vill ha bilder på Jimmy utan dom så finns det för skickning ;) .. kan berätta att paketet ligger på armstödet på en bild
willysson: Vad fan har du tagit förvärvsarbete nu oxå! Det tar sig sa mordbrännaren som släckte med bensin.
Bara vattenkammat och kostym - vips har vi en kontoristråtta som käkar bakelser fetare än fetast och surrar i telefon och vänder blad! Ses säkrast men halv tolv och 11:30!!!
Köper det du säger med att vi måste vara tydligare. Fin idé med att använda YouTube till det och är något vi pratat om. Får se vilket format vi får till det i.
Allt du nämner är nyckelfrågor och större frågor för mig än att ... | Läs mer
Tror att det blir en lång och jobbig säsong nästa år med....