Är bara Timrå-laget hälften så laddad som undertecknad så kommer de att pulverisera små-råttorna imorgon...! ;-) Är så oerhört laddad och förväntansfull, att jag inte känner för att gå och lägga mig.
Hej alla Timrå-supportrar! Jag har sagt det tidigare och säger det igen: KOM IGEN TIMRÅ! Ni behöver alla lyckönskningar ni kan få i kvalet.
Hoppas verkligen att Timrå klarar kvalserien och får spela i elitserien nästa säsong! Vi Luleå Hockey-supportrar håller på er i kvalserien, det ska ni veta!
Förhoppningsvis syns vi i slutspelet nästa säsong... Hockeyn hör hemma i Norrland! Vore inte så dumt om Björklöven och Timrå går upp...
Kämpa på Timrå, det gäller även ni som är supportrar! Ge grabbarna allt stöd ni kan, det lär behövas! Nu gäller det.
Zigge: Kul att du vill möta oss även nästa säsong? Har annars fått den uppfattningen att MoDo inte vill ha TIK i ES eftersom det innebär visst inkomstbortfall publikmässigt (Härnösandare bl.a.) och konkurrens om spelare. Man har ju så att säga suttit i eget bo 18 år tidigare, utan konkurrens från oss.
Lennart A: Tja,betydligt skojsigare med Derby'n mot TIK, än att möta ett tråkspelande Gnaget, som inte vart roliga att se sen Tjeck-trions dar . Publik: Visst kan det vara ett visst bortfall, framfa fr Härnösand, o me Löven uppe ifrån Ume/Nordmaling. MEN några fullsatta Derbyn ger ju igen en stor del av detta. Nåja, siffror o sats-etik hit o dit, KROSSA GNAGET så tar vi '(näst)sista'Skalpen i morrn!!!
Hav förtröstan kära församlingsbor. Hur kan det gå snett med det rekordtunga fansartilleriet som snart äntrar Hovet. Med (nästan) alla gb-klassiker på plats kan det bara bli succé.
Dessutom kommer Pastor Runar och läsa besvärjelse för att det ska sluta lyckligt för de våra. Samtliga medlemmar i Kivets Ord kommer under kvällen att upprepa följande mantra mellan 19.00 och 21.20.
"Hur e de möjligt att gilla AIK Kan någon verkligen ha syndat så
Ett grymt spratt av vår herre Det är svårt att tänka sig nåt värre
Hemp, Smokey och alla andra Se till att Timrå rätt väg vandra
jag är så jävla drogad just nu så jag är INTE nervös ännu... framåt 18:50 kommer det att krypa i kroppen och man snäser åt frugan..då är det match tempo på G......... FORZA TIMRÅ IK...
Är så oerhört laddad och förväntansfull, att jag inte känner för att gå och lägga mig.
AIK - Timrå IK 2 - 7
K R O S S A GNAGET!!!