Redigerad kommentar
Jack Daniels:
Nej, nu ljög du. Modo förlorade alla matcher utom en säsongen dom tog guld. Rätt ska vara rätt. :)
Frella:
Du menar att cirkeln är sluten. Vi är tillbaka på ruta ett. Det är dags för en ny vision.
73Sjöbba:
Ja det funkade ju för Vilda Väsby! Eller inte.
ÖstrandsNisse: Visst kan man vänta någon/några månader till innan man lägger sig ner för att dö. Försäsong eller inte så går det inte att komma ifrån att det är nog på pappret en av dom svagaste laguppställningarna sedan sedan vi gick upp.
Hoppas verkligen på underverk.
Redigerad kommentar
Dalton: ja! (verkligen) sparka skit tränarna! ante hwo? kalleson o stridshenke o ned montera monteeeen! jag har ringt sonnie redan...
detta är ett alldeles för åt helsicke trögstartat ny bygge......
SPARKA MED MOTORSÅGEN FÖR FAAN! =)))))))))
HAHA! MM
första vinsten kommer att ge laget en sådan fet jävla enorm glädje orgasm! där vill jag vara med! =))
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Inte så konstigt att vi förlorar hela tiden.
Allvarligt, våran laguppställning skulle möjligtvis, möjligtvis ett medelmåttigt allsvenskt lag vara nöjd med (även om alla spelare är med).
Det här kommer alldrig hålla i elitserien. Ja jag vet att det bara är träningsmatcher, men vi var i kvalserien i fjol och laget är nu ännu sämre på pappret.
Hur tänker man? Jo vi ska gå med miljoner i vinst. Men är det värt att offra elitserieplatsen för det?
Att tro att alla dessa spelare helt plötsligt ska blomma ut är inget annan än vansinniga förhoppningar, så är det bara.
Crippe som förstakedjespelare? Ingen förstacenter? etc etc etc...
Kan bli en mörk vinter detta. Inte en seger än och inget fungerar????
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar