1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1513281

Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
Jack Daniels: Känslan är dock att den här upplagan av Timrå inte är ett lag som åker på en skridsko under försäsongsmatcherna och "provar sig fram". Vi känns mer som ett AS-lag med mycket att bevisa. Med det menar jag att jag tror att what we see is what we get. Dvs jag undrar hur jättemånga växlar till det här laget har? Som det verkar inte tillräckligt många...

Svarskommentarer

Sv: Leksands IF - Timrå IK 120828
mikenomad: försäsong är försäsong, men det som borde oroa är väl det faktum att stryklagens största chans att plocka poäng är i inledningen av säsongen , innan de store börjat trumma igång. Det gäller att vara på tå från början alltså. Tagga!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.