Luleå HF - Timrå IK 2011-10-01
Jag önskar honom lycka till som hemmasupporter i gärdehallen .
Var och en är salig i sin tro.
"Robin Jonsson - som har tre frakturer i ansiktet - tyckte att det var svårare att analysera en match som han hade sett från sidan än en match som han är med och spelar i."
Skall man alltså dra slutsatsen att det är frakturerna i ansiktet som gör att det är svårt att analysera matchen? Vem har klockat honom med spadn i ansiktet då?
Idag hade han garanterat blivit avstängt för tilltaget. Handen på hjärtat, i den där situationen kan han med enkelhet undvika att sätta armbågen i huvudet på Norrena men på äkta nordamerikanskt manér så får han det bara att se ut som att situationen går att undvika även om armbågen råååkar ta i huvudet :)
Redigerad kommentar
www.youtube.com/watch?v=E-qk6bexURQ
Detta måste grävas i...
Redigerad kommentar
73Sjöbba: själv är mitt bestående minne av Manderville kvartsfinalserien mot LHC -03. Minns jag inte alldeles fel så "körde" Manderville över Norrena i den andra matchen varpå han blev avstängd i en match och Norrena fick utgå skadad. Tredje matchen vann LHC och den fjärde vann vi klart (vill jag minnas). Men det som finns där i bakhuvudet är Mandervilles revansch då han i den femte matchen med 5-6-7 minuter kvar (vid ställningen 1-1) trycker in 2-1 och vi går vidare till semi.
Det finns en massa saker att skriva om den mannen.
Jag hoppas han fortsätter spela bra.
Redigerad kommentar
Sonnie var mer intervjuerna.
Robinson, Önerud, Pikken och Murran får extra plus i min bok. Och Jocke dårå.
Arbetsro? Njäe, men absolut andrum!
Redigerad kommentar
Knylan: Jag tycker att Vampola håller i pucken lite för länge.
Nu har jag dragit...
Mackelito:Jag hade nästan glömt bort hur det kändes. Man blev inte så våldsamt bortskämd under fjolårssäsongen om man säger så. Vampola har redan gjort fler bra matcher där han varit dominant (på sitt sätt) än vad Hirscho gjorde under hela förra säsongen. Jag tycker att han styr det här och håller i taktpinnen.
Vampola kan nog bli en spelare man för alltid kommer minnas.
Min gamla skrock kommer tillbaka; spelade dom bra för att jag inte kollade?
Men för mig klår han Sonny alla dagar i veckan. Oavsett Sonnys "Lagkänsla" för Timrå.
Man kan i varje fall säga att vi aldrig haft en spelare i TIK som är SÅ bra både offensivt och defensivt.
Edit: Skulle vara Z då isåfall.
Redigerad kommentar
Sammanfattningsvis : Vi löste ALLT på ett extremt SMART och BRA sätt.
* Vampola spelade hela matchen kändes det som o är lika bra offensivt som han jobbar hårdast av alla hemåt. "Legend redan"
* Hela laget gör en gedigen insats och gode gud låt det fortsätta på detta vis i kommande matcher.
Redigerad kommentar
Det var värt att sitta i en bil i 60 mil och få träsmak i arslet! HELT KLART! =)