Måltorkan
622952 · Nästa » Till forumet
Sv: Måltorkan
Visst går det trögt med målen men jag tror inte att laget saknar målskyttar... det största problemet är att deras självförtroende är kört i botten... Kan man bara få upp lite självförtroende med några enkla mål så kommer det mesta att släppa och då kanske vi slipper höra allt gnäll här om hur "dåligt" laget är.
Dags att köpa in lite lite tjänster från idrottspsykologer som Railio eller Enhager som då kanske kan få TIK att inse att det inte är så förbannat farligt att göra mål. Måltorkan sitter oerhört mentalt just nu är jag rädd.....
FORZA TIK.............alltid, alltid..............