Gandi: Jag vet, jag tänkte närmast på J18 och J20.
Mats Hansson
388370 · Nästa » Till forumet
Sv: Mats Hansson
Hälge: Matchen slutar 2-5. Det fortsätter att gå tungt för J-20 denna säsong och det lutar väldigt mycket åt kvalspel för dom lite längre fram...
Sv: Mats Hansson
Mats har ett ass. hittills i J20-matchen mellan TIK-BIF. Timrå leder med 2-1 just nu.
Sv: Mats Hansson
jalla: Han lirar med landslaget om 1-2 år, tror jag. Lite tyngd bara så, fixar det sej.
Sv: Mats Hansson
jalla: Ja Hansson har bara börjat.
Alla spelade bra i torsdags men Den som höjde sig mest från sitt vanliga jag var nog Jäger.
Alla spelade bra i torsdags men Den som höjde sig mest från sitt vanliga jag var nog Jäger.
Sv: Mats Hansson
JD: Hansson kommer att bli en mycket bra spelare bara han får den tid han behöver"han är redan en bra spelare"