ja man får väl vara nöjd med avslutningen av denna säsong ändå, äntligt lite hopp igen.
Men känns ändå lite kluvet när de hade ett sånt jätteläge att få till en direkt avgörande match på hemmaplan, känns inte riktigt som energin räckte till för att ladda om till denna match.
Det jag kan tycka är lite märkligt är att laget väljer att resa hem söndag kväll efter leksandmatchen istället för att vara kvar att kunna ladda ordentligt till denna med mycket sömn och energipåfyllning...en lång bussresa hem, sova lite träna lite sen bussresa ner igen känns inte som optimal uppladdning till denna typ av match tyvärr!
Modano: Har för mig att någon här på HS som sa att denne hört från någon att Dahlen skulle vara aktuell för nästa säsong. Minns inte vem dock, men personen skall ha hört ryktet under en hemmamatch om jag inte minns fel.
Sputnik: Stämmer. En som satt på raden ovanför mig under en hemmamatch sa att Dahlén ska ta över till nästa säsong. Sen om det stämmer eller inte låter jag vara osagt.
cally47: Skit i sanningshalten. ;) bara kul att det börjas snackas lite igen efter ett par svältfödda år. Men jag skulle nog inte säga nej till en konstilation som Modano skrev tror jag, om Dahlen som huvudtränare och Forsberg som sidekick.
Sputnik: Ser gärna att Forsberg fortsätter nästa säsong. Men om Uffes tillträdande innebär att vi får ha kvar sonen så köper jag det också. Jag vill verkligen att Jonathan fortsätter utvecklas i Timrå IK ett år till. Både för hans och vår skull. Tänk er han och Elias ett år äldre. Det kan bli hur bra som helst.
Men känns ändå lite kluvet när de hade ett sånt jätteläge att få till en direkt avgörande match på hemmaplan, känns inte riktigt som energin räckte till för att ladda om till denna match.
Det jag kan tycka är lite märkligt är att laget väljer att resa hem söndag kväll efter leksandmatchen istället för att vara kvar att kunna ladda ordentligt till denna med mycket sömn och energipåfyllning...en lång bussresa hem, sova lite träna lite sen bussresa ner igen känns inte som optimal uppladdning till denna typ av match tyvärr!