Positiva tråden
Säger som Smokey. "Giv oss frid VINN".
Sedan måste supportrarna samsas och jobba tillsammans och inte mot varandra.
(Detta tycker jag och andra får tycka annat).
Ni supportrar som åker upp till Luleå....jag beundrar Er.
Va?
Jag är väl ingen pessimist, jag brukar få skäll för att jag är för positiv.
Tyvärr inte.
Men en sak är i alla fall säker, och det är att om alla bara fokuserar på det negativa så kommer det att bli en självuppfyllande profetia.
(rotar reda på en passande tråd).
Ikväll tar vi några pinnar igen va?
OH är Finland i ett speciellt sammanhang....
Men du har dj,, så rätt ! Tror jej.
Håller me´
WARG ÄR INTE NÅN SOM VI KANSKE SKALL HA SOM RIKT MÄRKE !
Men jag tror faktisgt att våra inhemska spelare är bättre tränade än de från öst ???? Menar OH !
Du har en klo där, något som jag varit inne på förut här på HS. Kan det vara så att vi tränar fel i förhållande till hur vi spelar. Nja det kan nog verken du, eller jag (steg 3 utb) avgöra. Men det verkar dock som om vissa NYA spelare hamnat på skade listan, har jej fel eller ?
Vad gäller Timrås tapp spelarmässigt så krävs det nog en grundlig analys om vad som gått fe och varför. Jag skulle inte alls bli förvånad om man hittar en orsak i försäsongsträningen, eller planeringen av densamma. Vi hade väl skadebekymmer under den senare delen av försäsongsmatchandet. Vad berodde detta på? Hade man kört för hårt? Var träningsuppläget fel? Var matchupplägget fel?
Abron: Om man tittar tillbaka på säsongen som den sett ut så blir den både jävligt rolig och rätt jobbig för vår del. Det har ju lugnt sagt skiftat en del i både vad gäller form och tillgång på spelare. Se bara här:
Tabell, etserien 2006/07, omgång 1-22:
Om vi sedan vänder tillbaka blicken till senare delen av november och den för vår del totalt genommörka november finner vi en inte p lång väg lika munter tabell. Så tvärsist det går att bli, helt enkelt. T.o.m sämre än Malmö, och det säger faktiskt en hel del.
Tabell, elitseien 2006/07, omg. 33-44:

I särklass bäst tillsammans med HV första halvan. Då gjorde vi verkligen rent hus! I särklass lika mycket sämst runt jul, och det får vi ju slita hund med fortfarande, ja, at hämta oss från ett sort tapp rent formmässigt plus int minst vad gäller självförtroendet. De senaste elva matcherna har det dock börjat bli lite mer stabilt igen, då vi mer är i den "grå massan" och då vi ändå inte sticker ut alltför mycket i negativ bemärkelse.
Tabell, elitserien 2006/07, omgång 33-44:
My Name is Markus, I'm a 26 year old Swiss guy and a Anaheim Ducks fan for more than 10 year now. My ultimate goal is to have a signed card of every player who was pictured in a Ducks jersey on a player card ever.
For my collection, I still need 2 players from Timra, Parssinen and Hedstrom. Can somebody help or give me some advice, how to get my cards signed? I have sent 2 letters to the Club so far, but never got anything back..
Any help is appreciated...
Happy Weekend :)
Markus, Switzerland
Nu bryter jag för kvällen... Hejpa!
Fa,,, med gramatik vinner man inga matcher, möjligen en Carlsson då som är beläst, å så 500 i morgon. Vilken karl....
Nja tror nog inte han var nära ens, tyvärr faktiskt....Kent alltså...
Har ju hört hur en Jen skriker när number 14 är på isen, hela dj,,, stå skakar ju....
Näe det är klart att man resonerar så när man slickar röv och försöker övertala Kenta att ta över rodret...
Det är bara att anställa henne. Agera Nubben! :)
Inte nu Harry..... Det är för tiiiiiiiidgt!!! Harrrrrrriiii. Mera vatten!!!!
Flyt på.
Humor......
Vad håller jag på med egentligen? Det är ändå ingen idé att resonera med backåtsträvande och grina gamla gubbar... Forza Pelle Bäckis och Leffe Boorken! Ge oss Curre Lundmark/Lindström!
Kanske därför som skadorna bara blivit mer och mer med tanke på att ju mer försiktig du är desto större chans att bli skadad ;) Om man säger så vetta.
Nej men så har det ju inte varit för vår del...fullt ut....men ändå... Men jag förstår vad du menade.
Jag har bara inte lika hög tro som du på Charles.
Att klara ett saggande DIF från kval är det något att skylta med?
Man bör kräva mer än så av nästa Timråtränare.
Annars är det bara att återgå till Lallträsket kommande säsonger.
Och med tanke på Timrås skadesituation den här säsongen så tror jag inte att man går in på samma sätt som förut med risk för ännu fler skador.
Dessutom kan man inte smälla på i tid och otid. Till slut hamnar man själv på rygg i ett hörn med en farlig spelvändning bakom sig.
Det ska smällas på, men vid rätt tillfälle.