1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614821 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035648

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Plats nio här då, i alla fall.

9. Timrå
Betyg: 2 getingar

Kommentar: Timrås klubbmärke liknar också deras kommunvapen där det blåa symboliserar vattnet och de två tallarna har koppling till timmer och ”Timrå”. Det är klassiskt, avskalat och tydligt. Men också ganska tråkigt. Själva skölden är faktiskt inte alls speciellt snyggt. Den vita färgen tar mycket uppmärksamhet.

Sist på listan: Öjebjo, Växjö och SAIK.
Först på samma lista: Luleå, Brynäs och Björklöven.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: det var då ett jävla vurmande för Löven nu! Jag tycker att deras klubbmärke bara ser kladdigt ut! Och Luleå? Dom ska ha en eloge för att dom tar tillbaka nånting som är så jäkla fult!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Luleå etta... BWAAAHAHAHAHAHA, ser ju för faan ut som något nån unge ritat

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.