Priser till kvarten
Gonatt mäd er...
ZzzZZZzzZZZäta #20 ZzzZZZzzZZZzZ
Mera sånt.
Dessutom jämfört med TIK-hataren Challe Berglund rena drömmen.
Heja Snorberg..!
Men det borde ju vara lugnt att få biljetter i Globen...väl??
Hassebo:
Ja, det ryktas något om att Hälge (tror jag) försökte skylla på det - fast tydligen sken det igenom att det inte var hallen som var det egentliga problemet.
ti 8 mar 2005, kl 19.00 DIF-KVARTSFINAL 3 Hovet, Stockholm 220 SEK Släpps 050302 kl 09.00
Thornberg är en bra kille i sina bästa år. Även bra killar och tjejer kan också vara sämstiga ibland. Se bara på firma Huselius - Tallinder - Lilja och 22-åringen...
har också suttit och retat mig på detta en stund. Ankan började...sedan hängde Thorberg på... Det var ju 0-2 och 0-4 i Globen. 0-4 har de på nått sätt fått till 6-4.
Perfekt när man bor i Stockholms exil detta!!! Nån som vet varför evenemanget inte finns på Ticnet (Globen matcherna)?
0-2 och 0-4 i globen ochså den skojiga 7-1 i SA, alltså 3-1 i matcher till TIK...
Sundsvall Hockey - hahaha. Heja Kovland istället dårå...
Det här var det sämsta som kunde hända hockeyn i länet...!
miiike66:
Jag är så säker på att vi har rätt att jag har satsat 20:- på att vi har det. Det är ganska mycket pengar med min trasiga bil, dator och TV, ska jag säga...
Nu får jag rapport om ett jättejubel i E-ON Arena (eller vad den nu heter nu) när Timrå lottades mot Djurgården. "Nu har vi en chans att gå vidare från kvarten", ska visst ha yttrats av TIKare på plats i hallen.
Nu har vi blivit så bortskämda att det inte är skoj längre.
Kanske ska stötta IFSH istället... de behöver lite hjälp.
Eller stötta SAIK så de får gå upp någon gång!
Givetvis så tänker jag nu också i de andra håkkybanorna att vi bägge kan ha fel. Men jag har bara haft fel en gång förut i mitt liv och det var ett misstag och jag fick rätt i slutändan ändårå...
MoDo har så gott som SM-guldet i sin hand när man nu slapp åka ur mot Timrå i kvarten...
El Maco: ...men Wikegård är naturligtvis elvahundra gånger bättre än skägget senior. Undrar om Kent den sämre ångrar att han tog jobbet? När det visade sig att det inte är ett självspelande piano bara för att man har flest NHL-spelare i laget, det krävs saker som spelidé försvarsspel då med?
Jag är inte 90 % säker på att Timrå slår ut DIF. Hade vi fått Modo hade jag varit det.
Faen också nu hoppar jag ner i hörnsoffan....
ZzzZZZäta ZZzzZZzzäta på er och må TIK-gudarna vara nådiga när Wikegårds formgäng tar sig an våra röviita krigare...
Ner till Globen igen?
willysson: Så tidigt det kan bli, nästan.. ;-) Nästan som att missa slutspelet helt och hållet..