1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3035566

Sv: Apropå nånting...
Maktankan: Hoppas inte att det här spårar ur till någon politisk diskussion, men angående Aftonbladet: Anders Lindberg är inte den skarpaste kniven i lådan. Men jag har aldrig sett honom skriva "Kamikazetipset: De blir ministrar efter valet!" flera månader innan riksdagsvalet. Ser man saker ur det perspektivet så förstår man hur klappkass Wennerholm faktiskt är.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Varpå jag skriver Rebecca Weidmo Uvell. Men nu handlade det ju om hockey och där kan vi vara eniga om att Wennerholm och Ros inte är de skarpaste knivarna, men att jag ändå inte anser att Sportbladet bör totalsågas på det sätt som är ganska vanligt här: Knekta, Abrahamsson, Mattias Karlsson, alla habila hockeyskribenter.

Sv: Apropå nånting...
Lite om Zäta och hans funderationer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.