Frisco: Om vi hade vänt på situationen känns de som att målet hade blivit bortdömt! Så är regeln i elitserien timrå FÅR aldrig något tvivelaktigt med sig bara Mot sig!
Hur i Helvete kan (jag vet inte vad jag ska kalla det men det var inte mål) som skellefteå gör bli mål eftervideogranskning???? Helt solklart att en skellefteå spelare knuffar in Kalle K i målet! Helt Absurt. Var helsäker på att Lärking skulle slå bort de! Fattar absolut ingenting. Nej kanske är dags att importera domaren från nå annat land! Och sverige som ska ha så bra domare! FYFAAN
General_Moisio: lite rolig interjuve med Anton Lander "mitt mål var att passa tillbaka till Bagarn" PPV: "vad sa du att du kalla han" ??? "bagarn, lång historia"
T T: Festligt om det verkligen blir så. Men jag tror det inte förrns jag ser det. Poäng ikväll? Möjligen. Men faktumet att Timrå nu i princip är klart för slutspelet i kombination med ett SAIK som kommer vara villiga att offra varenda tand i munnen känns...som risk för tvärnit. Starten som alltid viktig. Är Backlund kvar i lördags-zonen så...visst. Då räcker det med ett par effektiva kontringar för att släcka geisten hos Schellefte. Intressant hursomhelst.