1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

SCA-cupen 2012

1513173 · » Till forumet

Sv: SCA-cupen 2012

KORITFW:Kolla twittret "Det bolag som på Leksands hemsida uppges sända matchen ringde precis och sa att de inte kommer sända på webben ikväll"...


Sv: SCA-cupen 2012
Dalton: Blir ingen sändning idag. Sorry.

Sv: SCA-cupen 2012
Näää ska man få se hockey idag åh?? jävulska vardagshjältar som visar sådana här matcher. 

Sv: SCA-cupen 2012
Thornet: Aaahaaa tackar! De lägger nog upp den lagom till matchstart :-)

Sv: SCA-cupen 2012
Thornet: hittar dock inte matchen i deras schema...
kan vara så att den inte är upplagd ?

Sv: SCA-cupen 2012

Dalton: Precis, läste på Leksands hemsida detta:

Webb-tv
Du kan följa matchen via www.lgsports.se

...men jag hittar den inte där....

Redigerad kommentar


Sv: SCA-cupen 2012
Jack Daniels: Men det är ju match redan ikväll? Leksand brukar ju streama sina matcher har jag för mig.

Sv: SCA-cupen 2012

Thornet: Jag är intresserad av att se Gunno. Han var ju inte med mot Modo.

Mina 2 överraskningar den matchen var Stenqvist ( hur bra kan han inte bli) och Hagos (sämre än ifjol är omöjligt).


Sv: SCA-cupen 2012

Jack Daniels: Hehe, okej. Hur som helst längtar jag att få bekanta mig med den nya truppen och se dem live. Kunde nämligen inte närvara i matchen mot Modo i E.ON förra veckan.

Sen ska det bli intressant att se status på Gnaget, som jag tror är ett av lagen som vi konkurrerar med om att undslippa KS.


Sv: SCA-cupen 2012
Thornet: Varför boka? Det är knappast utsålt :)

Sv: SCA-cupen 2012
Knylan: Okej, bredvid sektion E. Tack för svaret. Då vet man vart man skall hålla till... nu kan man boka biljetter!

Sv: SCA-cupen 2012
Thornet: Den längst upp i vänstra hörnet på bilden. Eller den har det alltid varit och jag förutsätter att det är samma även i år.

SCA-cupen 2012
Är det någon som vet vilken ståläktare som man Timråklacken kommer att stå på under matcherna mot AIK samt Sundsvall Hockey?

Redigerad kommentar


1513173 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer