SCA-cupen 2012
1513173 · Nästa » Till forumet
Sv: SCA-cupen 2012
Näää ska man få se hockey idag åh?? jävulska vardagshjältar som visar sådana här matcher.
Sv: SCA-cupen 2012
Thornet: hittar dock inte matchen i deras schema...
kan vara så att den inte är upplagd ?
kan vara så att den inte är upplagd ?
+ 1
Sv: SCA-cupen 2012
Dalton: Precis, läste på Leksands hemsida detta:
Webb-tv
Du kan följa matchen via www.lgsports.se
...men jag hittar den inte där....
Redigerad kommentar
Länkar:
LGSPORTS.SE
LGSPORTS.SE
+ 1
Sv: SCA-cupen 2012
Jack Daniels: Men det är ju match redan ikväll? Leksand brukar ju streama sina matcher har jag för mig.
Sv: SCA-cupen 2012
Thornet: Jag är intresserad av att se Gunno. Han var ju inte med mot Modo.
Mina 2 överraskningar den matchen var Stenqvist ( hur bra kan han inte bli) och Hagos (sämre än ifjol är omöjligt).
Sv: SCA-cupen 2012
Jack Daniels: Hehe, okej. Hur som helst längtar jag att få bekanta mig med den nya truppen och se dem live. Kunde nämligen inte närvara i matchen mot Modo i E.ON förra veckan.
Sen ska det bli intressant att se status på Gnaget, som jag tror är ett av lagen som vi konkurrerar med om att undslippa KS.
Sv: SCA-cupen 2012
Knylan: Okej, bredvid sektion E. Tack för svaret. Då vet man vart man skall hålla till... nu kan man boka biljetter!
Sv: SCA-cupen 2012
Thornet: Den längst upp i vänstra hörnet på bilden. Eller den har det alltid varit och jag förutsätter att det är samma även i år.
+ 1
SCA-cupen 2012
Är det någon som vet vilken ståläktare som man Timråklacken kommer att stå på under matcherna mot AIK samt Sundsvall Hockey?
Redigerad kommentar
+ 1
KORITFW:Kolla twittret "Det bolag som på Leksands hemsida uppges sända matchen ringde precis och sa att de inte kommer sända på webben ikväll"...