SCA-cupen
« Föregående · 411746 · Nästa » Till forumet
Sv: SCA-cupen
Jesse P: Igår var jag in och kollade på IFSH-MIK. Bredvid mig på läktaren sitter en kille som i början på andra perioden får ett samtal på mobilen, han börjar berätta om matchen att sundsvall hänger med ganska bra och så lägger han till "-ja det är ett jävla högt tempo, det syns att båda lagen har toppat upp sig lite".
Nu har jag haft bredband i ett antal år och man blir lika förvånad varje gång man ska använda en modemförsedd dator till surfning att man har stått ut med det. Alltså allsvenskan=modem, elitserien=bredband.
F.ö tycker jag att det var roligt att sundsvall knep en poäng av mora.
Nu har jag haft bredband i ett antal år och man blir lika förvånad varje gång man ska använda en modemförsedd dator till surfning att man har stått ut med det. Alltså allsvenskan=modem, elitserien=bredband.
F.ö tycker jag att det var roligt att sundsvall knep en poäng av mora.
Dream Team: Vafalls....? Ska Hedström stå i mål??????
FORZA TIK............alltid, alltid..............
FORZA TIK............alltid, alltid..............
Länkar:
http://www.tik031.se
http://www.tik031.se
Kimmo Kapanen har gått på is och tränar för fullt. Han kommer dock inte att stå något under SCA-cupen. Det kommer däremot Jonathan Hedström att göra, hans ryggskada ska tydligen vara läkt och han är klar för spel. Allt enligt Dagbladet..
Blir spännande att se i vilket läger Erik Tägtström befinner sig på lördag.. hans provspel med TIK har ju retat upp och fått de blå att likt en kameleont förändra färg till rött...
Blir spännande att se i vilket läger Erik Tägtström befinner sig på lördag.. hans provspel med TIK har ju retat upp och fått de blå att likt en kameleont förändra färg till rött...
Ambroo: Haha =) Nån rolig bandeoll kanske det blir... fram med fler förslag, eller maila dem till [email protected] Så förstör vi inte spänningen =)
Ja, den tiden Sundsvall Fans får leka på läktaren är förbi för längesen, vi har dominerat varenda match jag har varit på i kattlådan, och det är många... Till helgen ska det bli roligt, då ska vi återigen få håna lillasyster Sundsvall och få lyssna till den "klassiska" ramsan "Vi hatar Timrå".... Undrar varför de gör det? För att vi är störra, bättre eller vackrare? Eller kanske alla tre?
Jag tänker glatt tillbaka till ett derby för några år sedan (måste vara säkert 5 år) då jag lyckades ragga fram en Sverige flagga som mamma fick klippa bokstäver till... Jag hängde upp den över "vårt" räcke över ingången... Nån som minns vad det stod? =)
Jag tänker glatt tillbaka till ett derby för några år sedan (måste vara säkert 5 år) då jag lyckades ragga fram en Sverige flagga som mamma fick klippa bokstäver till... Jag hängde upp den över "vårt" räcke över ingången... Nån som minns vad det stod? =)
« Föregående · 411746 · Nästa »
Däremot har du en skön ironisk inställning till derbyt i morgon.