mattias - 74: Ja, man kommer knappast att använda någon enda spelare som har minsta lilla känning av skada i kvällens match. Hedströms skada verkade inte allvarlig utan man tar helt enkelt det säkra före det osäkra.
jonmannen: Det känns bra att dom Pyrre och Tenkrat är lite anonyma annars kanske NHL blir intresserade..sedan tror jag dom är rätt bra iallafall.. Såg andå lite av Tenkrats dragningar o att han är rightare gör dragningarna lite avigare.. typ Strålmans.. jag tror han vore bra att få i Tik.prislappen är naturligtvis lite hög..
jonmannen: Tenkrat (och Pyörälä) får lite istid, men jag tycker båda har skött sig bra. Tenkrat jobbar bra och har ett bra skott. Pyörälä kämpar också på bra. i Timrå kommer båda ha mer än dubbelt så mycket istid så det blir en helt annan sak.
RocknRolf2: Det är vad jag har hört också...men av erfarenhet har jag lärt mig att "i princip klart" kan betyda i princip...nada. Så jag är böjd att hålla med föregående skribent, inget är klart förrän det är officiellt på timraik.nu.
Mappe: Jag tänker som Du ..om Antons tjej skall föda i juni... första barnet så måste det vara en stor omställning att så snart åka över till staterna o bo själv medans Anton är ute på road trips..
Varför inte stanna ett år till i Tik ev. kanske utlånad från Toronto med vesäntligt höjd lön även i Tik och sedan åka nåt år senare...en önsketanke men iallafall en "bomb" för vilken backuppsättning vi skulle ha då!
htikare: Nån som vet om Anton tränar med Timrå nu ? Om de är så nära att han ska bli pappa En tanke kan ju va att han blir kvar fram till Jul i första hand så dom hinner vänja sig i de nya familjelivet