Vi kan forstätta att vrida och vända på vår hatkärlek gentemot varandra. Men jag tror inte att vi kommer ifrån det faktum att vi faktiskt vill ha kvar våra lag i Elitserien, för det är ju ganska trevligt att gnabbas med motståndarna, även privat sett. Så visst är Timrå en stark motståndare till Modo, men jag tror inte vi skulle klara oss utan varandra. Sant pojkar?
Snoop: Jag befinner mig på arbete i jakt efter småpojkar som er. Grr, och voff. Håll er ifrån sponken pojkar! Det är inte att rekommendera för er som inte vuxit klart ännu.
jens_88: Vad kul för er att era största fans härstammar från hockeykunniga Storbritannien som en gång i tiden faktiskt uppfann ishockeyn! På St Lawrencefloden , i de kanadensiska hamnstäderna Halifax och Quebec. De måste vara otroligt kunniga inom detta område misstänker jag
Kerstin_k: Hörde jag också för ett par dagar sedan att en tjeck och en finne var på ingång. Då stämmer ju detta med en tjeckback! Törs vi hoppas att pengarna räcker till Pikkarainen? Eller har Pyrret bestämt sej?
Fan, det här blir kul, tur att man skall sitta uppe i natt och snoka på hockeyn - då får man hålla koll på eventuella releaser i pauserna...
Kerstin_k: Mmm...såna här gånger är enda tillfällena min lilla 1-åring är ursäktad då hon väcker mig strax före 06.00. Då kan man ju iaf passa på att hänga på låset inne hos Dagbladet och till äventyrs vara först med en länk....:-)
mikenomad: Det vetti faan om jag egentligen törs sätta emot. Min "källa" har haft fel förr. Spännande att se om det stämmer den här gången. Man sover gott ikväll med hopp om härliga nyheter i morgon.
Jensen_12: Jag vet faktiskt inte vart infon kommer ifrån. Tydligen någon säker källa. Fick höra uppgifterna i andra hand.
Jag kan ju passa på att säga att jag inte är riktigt säker på om man kan lita på uppgifterna. Men om det som jag hörde stämmer så handlar det om en tjeckisk landslagsback. Alltså inte Kronwall. Värvningen skulle offentliggöras i morgon.
Men Uno Gordon känns rätt säker på sin sak, så frågan är om man inte ska lita mer på honom än på mina uppgifter.
Luuuuuuugn