1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614297 inlägg · 6214 ämnen
« · 966813 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-01-14
Nu ska jag komma med något positivt.

Nja, det blir svårt det här. Förmodligen för svårt. Det gäller att ha en femstjärnig defensiv om det ska bli någon poäng ikväll.

Jag skulle faktiskt bli väldigt förvånad om vi tar hem alla poängen.

El Maco: Alla som gillar Pouges borde gilla Robin.

El Maco: satt och lekte lite på youtube, så kom en liten unge upp, kanske ska ta in den här ungen i Klacken så blire nog lite händer i luften ;D
han är bara 6år............
www.youtube.com/watch?v=Pk4VoMUcePg

Bragd-Birger: Jag har hört att Per HApps gillar Robin i smyg.

El Maco: Men vilket fan, sen. Det är någon av den kalibern vår vän Robin skulle behöva.

Bragd-Birger: Johan Svedberg var kandidat till årets rookie när han kom upp och hade nog blivit det om han fått vara hel. Sen hade han ändå bara Sune i fan cluben mot slutet.

Hälge: Jag älskar att du vet vilket datum det är

...och så kör vi i rätt tråd, Birger-boy. Sorry Maco!

El Maco: Dagens domare är:

Mikael Lindqvist, Christer Lärking
Erik Åström, Klas Nilsson

Sv: Res med Supporterklubben
jZo:
se länk...
Ingen vild gissning att det kan ha att göra med
bengaler inne i FM mattsson arena sist när Mora mötte Brynäs

jZo: För dom hejja på Timrå egentligen.. :)

Fanzin: Varför vart de avstängda? Försöker leta upp den infon men hittar ej?

El Maco: den fjortonde idag, ja det är den fjortonde idag

Blizzard: Att vinna klackmatchen lär inte bli några som helst problem då Brynäs stängt av de som försöker hålla igång Brynäsklacken :)

Sv: Apropå nånting...

Kan det vara lite av Robbans förtjänst att Tenkrat fick så mycket yta att röra sig på? Det är väl bara Robban som går in framför kassen och tar skiten. #12 kan den ädla konsten att reta skiten ur motståndarna och dessutom se så oskyldig ut.

Red Rocker: Så grymt snygg dragning men tyvärr så vart det ett mindre bra avslut =/

73Sjöbba: woaawww säger jag, det skulle varit mål den dragningen var värd ett bättre öde!

73Sjöbba: Inte dåligt, oavsett ålder. Synd att han är tvungen att snurra runt innan avslutet.

73Sjöbba: Härligt att se :)

actionleif: Här är pojkvaskerns dragning på Pettersson

actionleif: ja kom igen, nu ska vi fylla två bussar och vinna läktar matchen, och så vinner vårt TIK på planen !!! Forza TIK

actionleif: en aning... :)

Uddan: Han var lite lik Erixon :)

Dom kan på Hockeysverige.com ialla fall... :)

El Maco: Man kan börja med att fundera på att vi har tre landslagsmän som står över på grund av skador (Hedström, Pärssinen och Hynning som var där någon gång i forntiden innan han blev långtidsskadad) och alla är bara glada för att vi kan kalla in två sextonåringar och Erik Andersson. Visst är det något vackert med ungdomen, inte minst på isen.

Trevligt med lite bredd by the way.

Skellefteå - Timrå IK 2008-01-14
Jag är vän av ordning och startar därför en ny matchtråd med rätt datum.

Red Rocker: Antar att det var vinsten dom flesta siktat in sig på

actionleif: Tackar, det borde jag räknat ut själv. Tyvärr ingen vinst för mig, jag som alltid önskat mig ett plast tak...=)

Red Rocker: Kikade in på ungdomssektionens sida eftersom det är dom som höll i det lotteriet.

Där fanns det en nyhet längst upp.
Följ länken..

...NHL lotteriet var hittar man dragnings listan?? Det var väl dragning i matchen mot DIF och jag var inte där.

Sv: Silly season 08/09
Idealiskt! Har inte tänkt på det förut men såg det på omröstningen!
Våra back problem är lösta!!! TILLBAKA MED JESPER JÄGER!

Och sjuka skämt åt sido, tycker inte en "enforcer" skulle vara fel i ett lag..
Vi hade ju en ett år i Robert Schnabel som gjorde det kan skulle genom att skydda sina medspelare t ex Zäta

Kom igen med er anmälan till Brünasresan nu på lördag!

1 buss är full men endast 12 st anmälda till buss nr 2, det är för lite för att vi ska hyra den.

Även om ni inte känner för att åka så kan ni väl sympatiåka så att dom 12 stackarna inte missar resan.

250kr för resa och inträde.

Följ länken för reseanmälan!

Snoop: Det är väl bara se till att lira mästerlig hockey framöver och knipa 2:a platsen och sedan hoppas på att antingen vi eller HV71 vinner SM-guld!

El Maco: Absolut :)

Snoop: Kul med en morot till för att ta seriesegern!

Mycket fina prispengar i CHL, hoppas Timrå lirar där någon gång i framtiden =)

Sv: J18/J20
the_dude: hm, kan vara andra, men enligt swehockey är han bokförd för tre redan..

Japp, förutom att de var hans tredje match i Skåretröjan då

T T: Men det där handlar ju om en fungerande enhet, era diskussioner behandlar väl snarare "The little red engine that couldn´t"

Christoffer Erixon utmärkte sig i sin första match med Skåre

41.18 5 min Skåre 16. ERIXON, Christopher KNEE
41.18 20 min Skåre 16. ERIXON, Christopher GA-MI

Nu snyltas det på vårat varumärke igen...

Sv: Timrå Klacken
Det man ser i Bajenklacken är framförallt två saker.

1. En stolthet och gemenskap att stå i klacken.
2. Förmågan att sjunga melodier och inte bara skrika ramsor.

En mäktig länk, man får gåshud i hela kroppen.

För övrigt hörde inte jag ett enda hata i hela klippet... De måste ha redigerat bra. ;P

Sv: Timrå IK - Djurgården 2008-01-12
ChriZt3r: det var inte nr 71 jag syftade på i inlägget nedan. Men som jag skrev förut blev det en satans fart på Tenkrat när robban kom in. inga poäng men ett jäkla tramp.

ChriZt3r: nål ska ju givetvis vara mål.

RTS: Kan inte hålla med om att spelet blev speciellt bättre för (eller när) att Hedström utgick. Vi hade redan total kontroll på matchen och spelade bra. Att Hedström gjorde 2-0 målet ungefär 3 minuter innan han blev skadad bevisar väll att det gick ganska bra för den kedjan då . Hur många nål gjorde dom efter det?

T T:Nej jag noterade inte hans omplåstring Live. Men jag såg att spelet blev betydligt bättre.
Vem pissade först i periodpausen? jag noterade inte.

Blizzard: håller med dig !

Ambroo: Det brukar ju vara ett ruskigt läckande runt laget vad det än gäller. Snart har säkert någon lagt in Jontes röntgenbilder i filarkivet eller nåt så du kan dreggla över dem. Var inte orolig.

Mer hopp och "lek" i klacken :)

JimmyH: m dom som står i timrå klacken verkar ju tycka det är "barnsligt" "pinsamt" att hoppa och ha halsdukarna i luften. Dom flesta står som pingviner i klacken (det sprider sig), (lika så skulle nåra hoppa och sjunga för fullt med en härlig ramsa, skulle den posetiva händelsen sprida sig)..hoppas jag! sen är ju stå plats läktarn brant (posetivt om man vill se allt, inte lika bra om alla börjar hoppa) men jag håller med Jimmy det är alldeles FÖR snällt i klacken just nu! om någon försöker dra igång en liten "hat ramsa" så börjar vissa gnälla, undra på att ingen vågar starta något nu då! näe vi BORDE tuffa till oss!!

« · 966813 · »
Tom Topp: Är det fler än jag, som fick lite vibes när Sverige mot alla odds tog sig till fotbolls-VM?
Man så fram emot härliga sommarnätter med pilsner, snacks och goda vänners lag.

Efter 1,5 vänskapsmatch så känner man mer….ska vi kanske lämna över vår VM-plats till ngn annan…..