Idealiskt! Har inte tänkt på det förut men såg det på omröstningen! Våra back problem är lösta!!! TILLBAKA MED JESPER JÄGER!
Och sjuka skämt åt sido, tycker inte en "enforcer" skulle vara fel i ett lag.. Vi hade ju en ett år i Robert Schnabel som gjorde det kan skulle genom att skydda sina medspelare t ex Zäta
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Våra back problem är lösta!!! TILLBAKA MED JESPER JÄGER!
Och sjuka skämt åt sido, tycker inte en "enforcer" skulle vara fel i ett lag..
Vi hade ju en ett år i Robert Schnabel som gjorde det kan skulle genom att skydda sina medspelare t ex Zäta