Är det bara jag, eller är det fler som tror att denna holmgång mellan Modo och Timrå inte kommer gå till sju matcher, jag tror den går till 6 där Timrå avgör hemma i Eon Arena den 20 mars
lungan: Men du, ditt resonemang är ju ologiskt. Om det bara ska bli 6 matcher så kommer ju modo avgöra, för om tik vinner en 6e blir det ju en 7e sen som vi vinner.
Jensen_12: Om man lämnar alla naturlagar dit hän så visst kanske tik kan vinna 4 matcher men om man vill ha kvar en liten tå på jorden ska man nog inte ägna sig åt det resonemanget.
Jag vet inte vad det är men jag känner ännu inte samma tändning som inför fjolårets kvart. Och med nästan 1300 platser ännu osålda tycks jag inte vara ensam om det.
Det blir nog ändå utsålt till slut och jag räknar med att slutspelskänslan infinner sig när jag stiger in i arenan.
Jo de tror ja med.. Men dom vet ju att sussi snackar ju sönder matcher efter varje avblåsning.. Men som ni säger de är imorrn de är match och då är de slutsålt...
T T: Det är klart att det blir lapp på luckan. Jag var till E-on Arena i dag på lunchen och slutspelsstämningen vibrerar redan i luften. Alla ser med stor förväntan fram mot kvartfinalserien då Modo skall spelas bort från vidare kamp om medaljerna. Challe hade full huggning med att hålla lirarna tillbaka på träningen i dag. Dom är heltända! Kom igen Modo så skall ni få på tafsen!
Challe säger att skade/sjuk fronten bland Timrås trupp har ljusnat rejält, Det smakar mumma det.
Detta bör innebära att alla förutom Hedström E Andersson Carlsson
Detta innebär att vi kommer kunna ställa upp med fyra hela femmor. Hoppas man vågar spela Lander som fjärde center så de övriga tre kan konsentrera sig på sina formationer och inte bli för trötta i slutet av matcherna.
Största frågetecknet till imorgon är Moe, dock lär det inte spela någon större roll, i och med att Timrå lär spela med tre backpar ändå!
"Tala är guld, tiga är att åka ut i kvarten."