Robban: Som sagt, man hade ju inte mått dåligt utav att vara Brynäsare idag. Slutspel, vad är det jämfört med en ångestladdad kvalserie. Svar: Ingenting. Som sagt, det var bättre förr.
73Sjöbba: Jovarsdårå, själv så var jag bara barnet då jag hittade hit till HS, 34 år gammal och okysst var jag visst. Numera 8 säsonger senare är jag mesigare än på länge, och fortfarande okysst.
El Aka Ali: Jaja, vi får hoppas på att krapparna gör en kanonmatch ikväll. Nu ska logga ut, vi ses om nån vecka igen. Ha de, och må Timrå IK föralltid gå på fruset vatten.
Johnny Hazard: Det var en gång en liten pojke som hette Spud, han skulle gå och se modo mot TIMRÅ IK i slutspelet. På väg till matchen så var han jätte glad och hejade och vinkade på alla han mötte efter vägen, när han nästan var framme vid bank arenan så såg han en buss full med TIMRÅ supportrar. Spud vände då och gick med nedsänkt huvud och långsamma steg hem igen. När han nästan var hemma mötte han en bekant såm frågade vad det var med honom, Spud svarade "hant ja skete på mig då"
arf: Själv har jag Canal+ så jag kan se matchen ändå. Bara att hoppas på att det blir en trevlig underhållning, som det brukar kunna bli i länsderbyna.
Tycker det verkar som en enda lång transportsträcka till efter säsongen 26/27, då halva truppens kontrakt går ut. Konstgjord andning denna och nästa säsong, och ny sportchef som kan sätta en stor del av truppen inför 27/28. Tragglar ... | Läs mer
Alla där ute kylan, det är jag, mike666 mer ondskefull än vanligt. haha.