Tåget18: Ärligt är detta första j20 matcherna jag ser som sänds nu på slutet. Högre nivå på Järvsö hockey. Men vad är det för jävla stolpskott i randigt? tycker man Ha/Shl har kassa domare så svimmar man när man ser dessa.
Charlie2: Jag har inte heller sett några matcher tidigare den här säsongen men det är väldigt mycket glida och dåligt passningsspel, ser allmänt lojt ut. Dom är ju 19- 20 år och sista års junisar flera av dom
Charlie2: Efter den andra periodens slut intervjuar man en ledare i DIF och han nämner en sak som låter ganska logiskt. Den här årskullen ligger lite efter "normen". Orsaken? Pandemin 19/20.
EXPLORERSMÅLAND: Härligt av J-20! Man fattar investeringen av det nya prisskåpet, europas största enl. uppg. Bland det första Kapanen satte upp på inköpslistan. Det här är bara början
Tom Topp: Värmed och Melander är väl två av dem. Kom från ett topp 3 lag i sin ålderskategori. Timrå är ett av alternativen för spelare från Stockholm vet jag.
Rip Kirby: Tre torsk mot den upplagan av Sundsvall Hockey är ju nästan så att den enskilda vinsten blir borträknad. Starkt att sluta åtta till slut ändå, med tanke på starten.
Framförallt!
Prisskåpet har valör från det här årtusendet! Varsågod Ove!
Tom Topp: Speciellt om det har en karaktär som gör att de kan ta det sista steget. Värmed har lite mer tålamod än OJ känns det som men bägge kan nog lyckas över tid.
{10015}: Löven har väl förvisso haft lite svårare motståndare, speciellt DIF. Mora var ju rent av svaga när ni mötte dem. Rätt öppna spjäll och inte så värst fysiskt spel, då trivs ju Halloran som bäst.
Timrå måste göra allt för att få juniorerna att stanna i Timrå. Särskilt eftersom man pratar om att satsa på att få fram egna produkter, då kan inte SAIK få komma in och plocka russinen ur kakan.