1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606680 inlägg · 6214 ämnen

Tekningsstatistik TIK-SSK.

Tekningsstatistik TIK-SSK.
#24 Lind: 12 - 4
#28 Krykov: 3 - 5
#37 Koivunen: 9 - 7
#38 Åkerblom: 8 - 5

Hörde förövrigt att Lill-Kenta hade kört två ispass med killarna idag. Så det var kanske inte så konstigt att det såg segt ut på sina håll efter två ispass och en match.

Har också bevittnat en första klassens sensation ikväll. Romöbröderna hade lekstuga mot MoDo. Heja Nolby Hockey;) Självklart så avslutades matchen med ett mycket vackert måt i PP av #30 Marcus Sjöberg. Kattkräken - Modo..4 - 3!

Sv: Tekningsstatistik TIK-SSK.
mike66: F-n två ispass och match ska man väl palla, men är väl som vanligt är sommarträningen allt hänger på, eller vad det var som hängde på klubban kanske,

mike66: Frågan jag ställer mig är vilka spelare vi ska ta upp från Sundsvall i början av säsongen. Kan en comeback av Marcus Sjöberg i Timråtröjan vara aktuell?

Johan J:
Marcus såg mycket pigg ut ikväll men den som nog imponerade allra mest på mig var nog Micke Romö. Vilket spel och vilka strutar han gjorde! Han var het som en genomeldad järnkamin ikväll.

Men det är klart om det blir några skador i TIK-Truppen så bör nog Marcus ändå vara den som är mest intressant i dagsläget.

mike66: Spelade Tägtström på backposition?

« · 109403