« Föregående · 128234 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: GO TIMRÅ GO
Vi avslutar matchen med ett stort slagsmål för att få ut spelarnas besvikelse. Tack för ikväll!
ja man kan juh inte vinna alla matcher... bara ladda om o krossa gröthalsarna på lördag... måste försöka få tag på nån ifrån hudiksvall som ska åka upp jag med så man kan åka upp o hejja fram en seger...
Frasse: Ja det är starkt att kunna pressa HV borta. Känns ändå tungt att ha tappat en 3-1 ledning pga domarn...
bucken: ähh, förlusten skulle komma förr eller senare....se det positiva....vi delar serieledningen fortfarande....
FORZA TIK!
FORZA TIK!
bucken: ja det e märkligt....skandal tamefan...har han väl börjat släppa så får han väl fan hålal den nivån matchen ut!
Frasse: Domarskandal han släpper en massa hv men tar timrå till å med hv komentatorena tycker det.
Marcus: här har karljäveln släppt varenda jävla tendens till utvisning de sista 7-8 minuterna å självklart så tar han en Timrå utvisning nu som inte e värre än någon annan....
Hälge: domarAPA har dom hittat han på butrix? till och med HV fans tycker att det är fel när TIK får utv...
Laken: verkar bli ett pass för mycket hela tiden nu....jaja, vi delar ju serieledningen även om det blir 0 ikväll....SKANDAL vinnerborg!!!
Dream Team: jo.. men vi får hoppas alla andra e heta oxå... skulle verkligen sitta fint med 2 snabba nu...
Smurf: Sorry, men jag ville bara göra ett inlägg i tipsen. Nordgren har verkat het ikväll...
Frasse:
Vi dricker Norrlands Guld och Vinnerborg sörplar i sig träsprit;)
Jag ser allt! Kyss karlsson i röva...
Vi dricker Norrlands Guld och Vinnerborg sörplar i sig träsprit;)
Jag ser allt! Kyss karlsson i röva...
Nu får man hålla alla tummar o tår för att det kämpas riktigt där nere!! Hejja Timrå!!!!
bucken: Mitt tips är att Wikegård snart får sparken av Djurgården. I samma stund presenterar man fem nyfärvärv och en målvakt... 6-0 till Västra Frölunda!
« Föregående · 128234 · Nästa »