« Föregående · 127865 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: GO TIMRÅ GO
BlackBay: Ja, han skulle gärna få vara kvar men...
Spelare kommer, spelare går, Timrå består.
Spelare kommer, spelare går, Timrå består.
Hälge: Timrå har blivit väldigt bra på att vårda pucken. Fjolårets panikrensningar i egen zon är ett minne blott...
Johan J: kanske rent av är så att man är lite kinkig för att man skulle velat haft honom kvar...
Johan J:Nu säger dom att Timrå verkar spela på resultatet , men det låter väl lite tidigt.
Kapanen i arbete just nu.
Kapanen i arbete just nu.
BlackBay: Tycker inte Linus Fagemo är någon svikare. Av resultaten att dömma gör han sig bättre i rollen som målskytt i Luleå och har således gjort rätt i sitt val att byta klubb.
Sv: HV71 - Timrå IK
Kapanen gör sin tredje assist och har gett Timrå den drömstart man behöver i Kinnarps Arena!
Johan J: Hoppas för guds skull att så blir fallet...... blir det mål nu ska jag bli djupt religiös
BlackBay: Två minuter väntar för Timrå i numerärt överläge. Kan man ta kommandot mot HV71?
Sv: TIFO
Frella: Finns nu bilder att kika på från matchen mot MoDo på TIFO-Sidan. Jag råder Er att inte klicka på bilderna än bara, men man ser lite ändå. Måste fixa till grejerna bara.
Fixar sig nångång efter hockeyn ikväll
Fixar sig nångång efter hockeyn ikväll
Länkar:
http://medlem.spray.se/lbrbk
http://medlem.spray.se/lbrbk
HV71 - Timrå IK
I väntan på första målet i Kinnarps Arena kan ni gå in på expressens hemsida och rösta på Timrå som svenska mästare!
Sv: HV 71 - Timrå IK
mike66: Ska kolla på det jag också , samtidigt så har man livehockey på datorn.
Sv: HV 71 - Timrå IK
Nu startar det snart, själv så ska jag koppla av med lite LHC - MoDo på C+. Heja skitlaget från Ö-vik..
Rapporter kommer in lite då och då från grabbarna i KA.
Krossa HV.
Rapporter kommer in lite då och då från grabbarna i KA.
Krossa HV.
Sv: TIK-HV...
rådbjer:
En mycket djupgående analys av dig och så långt har inte mikey tänkt ännu, vi tar en match i taget som det så fint brukar heta. Angående ekorren som satt i granen så måste han/hon naturligtvis ha hoppat över till tallen alldeles nästdörrs, och därav det mycket naturliga ordet tallegren i visan. Lägg också därtill att han även stötte sitt lilla ben så förstår du att tallar inte är att leka med;)
Nä nu är det snart kottskalning nere i KA.
Krossa HV
En mycket djupgående analys av dig och så långt har inte mikey tänkt ännu, vi tar en match i taget som det så fint brukar heta. Angående ekorren som satt i granen så måste han/hon naturligtvis ha hoppat över till tallen alldeles nästdörrs, och därav det mycket naturliga ordet tallegren i visan. Lägg också därtill att han även stötte sitt lilla ben så förstår du att tallar inte är att leka med;)
Nä nu är det snart kottskalning nere i KA.
Krossa HV
« Föregående · 127865 · Nästa »