« Föregående · 127959 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: GO TIMRÅ GO
Hälge:
Var längesedan jag insåg detta faktum;) Förtillfället så är det HS som gäller men jag ska gå och lägga mig som ett V i hörnsoffan snart igen.
MoDo blir fullkomligt krossade iaf.
Var längesedan jag insåg detta faktum;) Förtillfället så är det HS som gäller men jag ska gå och lägga mig som ett V i hörnsoffan snart igen.
MoDo blir fullkomligt krossade iaf.
mike66: Det är struligt när man ska göra 2 saker samtidigt..kolla tv:n och lyssna på webradion.
Man är ju inte mer än hane :-)
Man är ju inte mer än hane :-)
Sv: TIK031 far emot Jönköping..
Förresten så håller inte denna Marcus Vinnerborg i någon annan match heller. Nu blev man påmind om denne herre från ifjol.
Hoppas bara att det inte blir han som avgör matchen som vanligt.
Hoppas bara att det inte blir han som avgör matchen som vanligt.
bucken: Mmm, en väldig trygghet i vissa lägen att kunna sätta in en kille som oftast tar de viktiga tekningarna.
Hälge:
Som jag har fattat det så var det ett grymt snyggt mål med start ända ner ifrån Kapanen. Ska bli kul att se det i efterhand.
Som jag har fattat det så var det ett grymt snyggt mål med start ända ner ifrån Kapanen. Ska bli kul att se det i efterhand.
Amb-41: Ärligt talat så har jag ingen pejling på det , men kom inte vårat mål efter en vunnen tekning..?
BlackBay: Frågade strax innan pausen vilken sorts hatt Challe skulle äta upp då TIK går till slutspel. En cowboyhatt ville jag se honom äta upp. Fan vad sjukt det lät i radion! Challe snirklade dock sig så att han slapp svara =)
Sv: TIK031 far emot Jönköping..
Rapport från grabbarna i Jönköping:
Domaren är helkass. Han har tappat matchen totalt, Vinnerborg håller inte i denna match. Första 11 minuterna viss dominans av Timrå. Sedan tar HV över mer och mer, men Kungen Kapanen storspelar som vanligt. Skott 7-9.
Ett 20-tal i klacken gör vad dom kan för att stötta Timrå IK.
Domaren är helkass. Han har tappat matchen totalt, Vinnerborg håller inte i denna match. Första 11 minuterna viss dominans av Timrå. Sedan tar HV över mer och mer, men Kungen Kapanen storspelar som vanligt. Skott 7-9.
Ett 20-tal i klacken gör vad dom kan för att stötta Timrå IK.
I alla fall kan jag säga att MoDo har otroliga problem med avslutningarna, otroliga problem, fortsätter det så här för dom så blir det helt klart kvalserien
Amb-41: Enligt webkommentatorerna så var dom görsta 7 min klart i Timrås favör , sedan så svängde det väl över till HV.
Svettigt.
Svettigt.
Kommer från Canal +, där Modo är helt utspelad av LHC. Får man en snabb resumé hur det ser ut för Timrå efter första perioden.
Vilka resultat. Elitserien ser mycket intressant ut!
Linköping - MoDo 3-0
Leksand - Färjestad 3-0
MIF - Södertälje 1-0
Västra Frölunda - Djurgården 3-0
Brynäs - Luleå 0-2
Linköping - MoDo 3-0
Leksand - Färjestad 3-0
MIF - Södertälje 1-0
Västra Frölunda - Djurgården 3-0
Brynäs - Luleå 0-2
« Föregående · 127959 · Nästa »