1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Tillbaks


Sv: Tillbaks
Tycho: Inte bara rumsren, jag kackar inte heller i eget bo.

Sv: Tillbaks
Tycho:Det ordnar sej alltid.........men du bör veta att jag nyss blivit utskälld. " Du är bara en sur och gnällig 50-årig kärring"......men det är smällar man får tåla i denna bransch.

Tillbaks
Efter några månaders frånvaro har jag nu återanslutit mig till den stora skaran som dagligen besöker Timrås hemsida.

friskan: Vi får ta sovandet på parkeringsplatsen någon gång jag kommer hem.

HH: Hur erä uppe i skoggen??

Patrick: Nu får du en till att diskutera med... Det behöver du.. *le*

Moverare: En Sundsvallare som som jag tidigare sagt var rumsren... dvs helt ok

Lillhinken, selina: Vi lär väl höras någe innan jag far upp.

DJhemp: Festar när som helst med dig.

Västrabo: Att bo i Umeå suger verkligen på matchdagar men det har du säkert dina källor om.

//

3474 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer