fighter: Ja, vi tappar ju förmodligen 3 backar i form av Sanny, Kokko och Koskinen. (Inga frågor om Kokko, det är bara förmodat) Så nog tror jag vi får in bättre backar. Den som blir svårast att ersätta blir nog sanny.
Jensen_12: jo för all del,men det räcker inte vi måste få in nån eller några som riktigt kan stångas plus nån bra spelande back,det måste bli prio nr 1 till nästa säsong.
Simmalugnt: nej, antagligen inte. Nu hag jag ju inte sagt att Robin gjort en kanonsäsong. Han har inte spelat riktigt på topp. Han kan bättre, det hoppas jag alla förstår. Jag säger bara att han har något som även andra klubbar ville åt. Vad det skulle vara kan jag inte sätta fingret på, men han utvecklas fortfarande.
Uno Gordon: Han har inte kommit till sin rätt i år. Jag tror han blir bättre nästa år. Det var ju inte bara Timrå som ville ha honom, av alla Elitserieklubbar.
Jensen_12: varför visar han det inte då robin alltså? ja Lindström tacklar riktigt bra! Klart att man kan hitta negativt om alla och positiva saker kan man också hitta. Om han är så bra defensivt då ska han stanna vid egen blå och hans defensiva spel är väl det ända lilla lilla lilla positiva hos honom.
diffe: Jaja, du hittar säkert något negativt med alla spelare.
Lindström: Tacklar bra, mycket bra defensiv, stabil spelare.
Kalle K: Hyfsad offensiv back i mina ögon, stor och tung, stabil spelare även han, lite långsam kanske.
Kokko: Bra på det mesta tycker jag, vågar skjuta i PP, passar bra.
Styf: Kämpar alltid, ger sig aldrig, hyfsat skott, bra defensiv.
Moe: Bra offensivt, mindre bra defensivt, har inte sett honom spela så mycket, så jag kan inte säga så mycket heller.
Erixon: -||-
Robin Jonsson: Är bättre än många tror. Defensivt är han mycket bra och ligger alltid som ett plåster på motstångarna, förstår inte varför alla klagar. Han är ju inte värvad som någon poängstark back.
* sanny- han må vara en trevlig kille och en bra kapten, men han ska absolut inte transportera puck, han har lyckats bra med det 1 gång under 50 matcher. Han ska tackla bara tckla. Jag är faktiskt glad att han lämnar..
*Kalle- För långsam ,,, Har iof gjort en bra säsong, men inte tillräckligt bra. tack för den här tiden.
* Koko- han skulle jag vilja ha kvar , mycket mycket bättre i år!!!
* Kimmo Lotvonen- Har aldrig sett Kimmo 100+ dela ut en tckling däremot sliter han ut isen med sina bromsspår... Och är långsammare än Kalle Bort bort bort med honom, han är duktig på nästan inget!
* Pär Styf- Han var timrås bästa back innan han blev skadad, synd mer fysiskt spel skulle jag vilja se från honom kanske ställa in siktet lite med ett hårt skott har han.
* Eric Moe- har spelat för lite för att han ska få en skopa, han kommer att bli riktigt bra...
* Sebastian Erixon- spelat för lite
sen har vi väl inga fler??? jo Den sämsta av alla!!
* Robin Jonsson- Hur kan han i huvud taget få spela??? Han gör tavla på tavla, han skjuter som min mormor. Om jag var challe så skulla han allllldrig få spela ett PP, jag är så jävla förbannad så jag vet inte hur jag ska få fram det..dhfköj
Simmalugnt: Helt rätt, Södertälje, Mora, Skellefteå har verkligen slitit och visat att dom vill fortsätta att vara med i "kriget" om SM-bucklan, däremot Timrå, Brynäs, och Luleå har gjort precis allt vad dom kan för att glädja sina mest fanatiska supportrar genom att inte kämpa och ge allt i varje match, så ta och spela av dom här sista matcherna och åk på solsemester till Thailand med fru och barn, medans "krigarna" kämpar på här hemma om SM-guldet. Rätta mig om jag har fel.
Springsteen: Det blir inte alltid som man tänkt sig. Om det skulle vara så så skulle ju alla lag gå in och säga: "Nu ska vi spela så bra att vi spöar skiten ur alla lag i serien"-hockey, och det funkar ju inte.
Simmalugnt: Vi har även klarat av att slå topplag borta, men vi kanske inte platsar ändå? Eller är det rentav topplagen som inte borde få spela slutspel? Alla vinner över alla denna säsong. Det bara är så.
Simmalugnt: Jag har inte sagt att vi är överlägsna, eller har jag det? Nej, inte vad jag minns. Jag säger bara att det finns en anledning till att det är vi som har en biljett till slutspelet klar och inte SSK/SAIK. Vi har ett bättre lag och vi är ett bättre lag.