Timrå IK - Färjestad 2007-02-28
« Föregående · 842992 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Färjestad 2007-02-28
Det lutar åt en hedersam förlust ikväll...Vi har så fina chanser låter det som!
Per HApps: Tyvärr tror jag inte ens en seger för TIK mot VF innebär kval för dem. Detta då jag tror att HV vinner hemma mot SAIK...
ganska trevlig skottstatistik för TIK så här långt i matchen! skulle va fint med några baljor också..
Rooster23: Hur bra är Heino då ?
32 skott så långt å int nå mål !!!
32 skott så långt å int nå mål !!!
Rox: Nej, glöm det. Tabellen är räknad efter 54 matcher. Jag har missat att ändra antalet matcher bara.
Rooster23: Läge att gå upp på 4:e plats nu.
Sen tar vi 3:e i sista och spelar bort VF...........
Sen tar vi 3:e i sista och spelar bort VF...........
Gorkyman: Så var det förlängning i Timrå då...skulle sitta fint med en bonuspinne!
Rox: Vad blir skillnaden 4:e mot 5:e ?
X-tra hemma-match är väl bra eller...
X-tra hemma-match är väl bra eller...
När LHC värvade Stana skrattade jag rått. Men jäklar vilken succe han varit. En nolla till ikväll! Hans lag gör ju dessutom ett eller två mål per match.
Gorkyman: Nu när man får välja motstånd så hamnar vi som fyra med svartepetter. Även om man vill ha Brynäs lär det bli LHC.
El Maco: varför skrattade du åt den värvningen, han är ju bra. Det är ingen hemlighet (notera att jag inte vet hur han klarat sig på sistone dock)
El Maco: Poängen ikväll innebär att vi garanterat inte kan bli 7:a iaf. Vilket i sin tur innebär att vi garanterat slipper FBK i kvarten. Tycker jag känns rätt ok...
dr-nix: Stana, liksom Backlund, släpper ju en hel del returer. Det måste man vara medveten om.
Dom sa att Växsjö´s målis Kajralainen var aktuell för Timrå på sportexpressenTV
dr-nix: Han VAR bra första säsongen i SSK. Andra året var han högst mänsklig och i Mif gjorde han väl inget speciellt som motiverade att LHC skulle sparka Chechmanek och ta över Stana. Men sedan han kom till Klöbben har han varit omutlig.
mikenomad: Viktigt med en seger även om det blev i f.l. Jobbigt dock med denna oförmåga att göra mål!
El Maco: Jo men det kan väl inte vara så lätt att agera mur i ett bottenlag som MIF.
Vackert med en tvåa! Så kan vi flåsa Modoiterna i nacken in i kaklet i jakt på en betydligt trevligare tredjeplats.
Vackert Strålman men framförallt vackert Backlund! Han verkar har hittat formen så här framåt våren. Om bara de förbannade anfallarna gör ett par-tre mål (NORDGREN! KOM HEM!) så skulle jag vara snäppet optimistisk inför slutspelet.
Vackert Strålman men framförallt vackert Backlund! Han verkar har hittat formen så här framåt våren. Om bara de förbannade anfallarna gör ett par-tre mål (NORDGREN! KOM HEM!) så skulle jag vara snäppet optimistisk inför slutspelet.
dr-nix: Intressant scenario i göteborg .. Skall VF ta risken att ta ut Mv och riskera kvalserie .. eller skall de satsa på slutspel ..
El Maco: Flåsa och flåsa...känns jobbigt att ta in 27 mål i sista omgången...
« Föregående · 842992 · Nästa »
Tänk om vi kunde spela ner VF till kvalserien´. :))