Diddeli:
Ja, det stämmer, men jag tror mig veta att jag dessvärre inte har tillgång till den kanalen numera. Trist att man har så få möjligheter att se laget, men det är bara att bita i det sura äpplet och inse att man inte har råd med allt (jag lever lik förbannat över tillgångarna i nuläget - Lyxfällan nästa!?)
Diddeli:
Jag försökte hitta lite info nu, men vet dessvärre inte hur man gör. Däremot fann jag denna intressanta text på hemsidan:
"Välkomna till Timrå IK's säsong 2014/15 - den hetaste säsongen någonsin!"
Redigerad kommentar
fermo: Jag tror att vi är relativt ensamma om det hela. Jag minns inte exakt men jag tror att det kan vara jag som först försökte pracka på folk själva idén. Uppkomsten kom iaf ur att vi exilare ska kunna bidra fortlöpande och inte smita undan och lägga allt ansvar på de som bor i närområdet. I brist på andra alternativ så är biljettvaskning det enda sättet.
Principen är att man ska betala samma pengar varje match som man hade gjort om man själv kunnat gå. En ståplats vuxen (100:-) är lika med två ungdoms-/pensionärsbiljetter á 50:- för att boosta publiksiffran.
Det märks att Viasat visar våra matcher väldigt sparsamt med tanke på de superlativ Forsberg och Strömberg öser över Norja. Norja som är den enskilt största anledningen till vårt tabelläge.
El Maco: Tryck på publiken? Hade kunnat varit det om Knylan själv hade varit på plats med ett par trumpinnar i handen. Ge han det och en 0.5 L Trocadero och det behövs inte så mycket mer.
Redigerad kommentar
Andersson: Det är inte Karlskrona vi ska förbi. Det är löv, tunor och täljor som ska besegras och en strandad lind i kommunen.
Herminator:
Bra jobbat med vaskeriet! Då startar jag en ny matchtråd kvällen till ära. Har noterat att vår match är den enda i serien som spelas i dag.