jå1: Nu såg defensiven bättre ut men inte så mkt framåt, en farlig styrning och en lobb som var så när att smita in annars inte så värst vassa chanser
Inlägg: 1655307
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Karlskrona HK 2015-01-22
Gorkyman: Hoppas gör man men det känns lite sådär just nu. All in i 3e!
+ 1