Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
« Föregående · 2456035 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
vonDöbeln: PP sätt den nu Dahlen Pettersson Hanzl eller Alvarez. Eller vem som helst!
+ 1
Efter alla tv-sändningar med Virus och Harald är Wikegård som balsam för öron och själ.
+ 2
vonDöbeln: Erixon skadad.. ? han skrek verkligen i frustration
JonteD: korkar lilla farbrorn upp innan kvällsmaten på Lördagar?!
Det gick inte första gången, så han tar en till tripping, kom igen EP.
vonDöbeln: Bra! Den där gillar jag oxo riktigt bra den där!!!!🇺🇿👍👍👍👍
Kerstin_k: Allt ser bra ut! Snart dags för Lundin att ta en utvisning i anfallszon!
+ 2
Sputnik: Älskar också de som klagar på att det inte klagas längre. 😅
Kulltorp: Tror att om man kommer ikläm mellan mieho o sarg då behöver man nog en elr två magnecyl efteråt!!🇺🇿💪💪💪💪
Zäta75: Det måste vara en mardröm för motståndarna att möta Lyttinen. Han fullständigt checkar sönder motståndarna med klubba och kropp.
Omöjlig att komma förbi.
Omöjlig att komma förbi.
+ 6
Zåsse klubban: Jag vill fortfarande behålla samma spelare till nästa säsong nu som då, vart vill du komma?
Om jag går till min egna kritik så är det lagbygget i stort.
Det skall inte behöva betyda 6 raka förluster pga 2 backar borta.
Om jag går till min egna kritik så är det lagbygget i stort.
Det skall inte behöva betyda 6 raka förluster pga 2 backar borta.
Bee: Sorry Nubben. I Kapanen har vi fått en grym sportchef som vågar göra sig av med spelare och är tydlig utan att tveka. Detta blir bra.
Håll i detta nu!
Håll i detta nu!
+ 5
{297}: Intressant att se huruvida man orkar hålla uppe spelet i andra nu. Man har ju en tendens att spela sämre i andra i år.
+ 1
JonteD: Jag gissar att EP ätit några ägg idag. Alvarez klämde nog ett tolvpack till frukost.
+ 4
Sputnik: Vilket tryck hartmann har i grillorna nu för tiden. Dom här inne som sa att han brukar vara bättre andra halvan av säsongen har verkligen fått rätt.
+ 8
Fan raka halsen Kapanen, karln har ju en Svinto-matta ner till nyckelbenen 😂
+ 4
DJ Hemp: scrolla ner till dit jag svarar mig själv där e de!!🇺🇿🇺🇿
DenRöda: Ja båda bröderna Emil och Elias har en tendens att gräva ner sig och vara sina största kritiker.
Istället för att i allafall vara stolt att man gör det hårda jobbet och försöker få det att vända så grämer man ner sig och tänker för mycket istället.
Istället för att i allafall vara stolt att man gör det hårda jobbet och försöker få det att vända så grämer man ner sig och tänker för mycket istället.
+ 3
Zäta75: Ska oxo ta lite vatten i min 21-åriga MacAllan whisky!! Jo just min yngsta grabb bodde i Ånge när han jobbade på Östavall sågverk!! Och jag har tränat i Ånge ishall måååååånga ggr!!
+ 3
Gooode: Vi gör en mycket bättre period nu än första mot Brynäs såklart, så jag är inte LIKA orolig för en sån upphämtning, men klart man förväntar sig det värsta.
+ 4
Fan vad roligt med hockey när det är fart på grejorna, härlig första period! Nu måste vi släppa in hela 3 mål för att torska iaf 😉 det är så vi får se det 😁
+ 2
She: Ja det känns som att det blir fel i alla situationer för han tyvärr.
+ 2
Sputnik: Man ser att Emil är sjukt besviken på sig själv. Får han bara in en puck så jäklar kommer det lossa.
+ 8
Bästa genomförda perioden denna säsong. Vi krigar hårt i närkampsspelet , vi går in tungt på kassen. INGEN föll ur ramen.
+ 7
JonteD: Absolut Ånge och fint vatten! Min hemort. Hoppas han får sätta den ikväll!
+ 5
Elva skott av Linköping. Hur är det möjligt? Tycker att de knappt varit över mittlinjen…
+ 4
{9908}: Han har nog varit hem till Ånge o druckit hemligt vatten!!!😂😂🇺🇿
+ 5
{9908}: Ja tyvärr verkar Emil.P vara en humörspelare deluxe. Tyvärr har vi inte sett han från rätt sida allt för många ggr denna säsong. Hoppas dock detta kan vara en vändpunkt mentaalt!
+ 5
Alvarez må ha gjort målen, men helvete vilken period EP gör. Varför är han inte på detta spelhumör jämt?
+ 15
Kulltorp: Kapanen har ju större IQ än Einstein vad det verkar. Ut med LaLeggia och in med Lyytinen och Rindell.
+ 5
« Föregående · 2456035 · Nästa »