timrådynamiten: Tycks som om det är två läger inför matchen? Å det är ju självklart så, att för var seger som man radar upp, kommer man aningen närmare en förlust.
Abron: timrå har haft flytet ett tag nu och jag tror att det kan bli tufft. men även en förlust kan vara bra för att vara ännu mer taggad nästa match även om vi skulle behöva några fler segrar. men jag hoppas på timrå
timrådynamiten: Javisst, men det är ju roligt om så många som möjligt läser det budskap man för fram. Risken är att man inte orkar läsa när det blir en enda lång bautamening och det är ju synd...
mikenomad: Det jag tycker är synd, är att det är så få ämnen. Allt avhandlas ju i samma tråd, istället för att det är en tråd för varje ämne. Har man varit borta eller det har varit match får man ju scrolla 5-10 sidor. Efter du scrollat första sidan försvinner ju markeringarna för nya inlägg. Vilket gör det ännu jävligare att veta vart man läste sist. Klickar man på följ länken, kan man få uppåt 40-60 sider. Vilket gör att man ids scrolla en sida, sedan skiter man i resten. Men risk för upprepningar som följd.
Abron: Jo, självklart! Och man behöver inte scrolla heller. Du gjorde helt rätt. Men snart kommer någon på att denna tråd finns redan från 2003 eller nått sådant och flyttar allt till den tråden, vilket innebär vi får scrolla oss igenom all Luleå matcherna från 2003, om vi vill läsa om dagens match ( c :
Fan, det blir nog torsk i morgon trots allt. Känslan kring Timrå IK är ju bara toppen för stunden och en femte raka vore minst sagt önskvärd, men det är just i sådana lägen som man brukar komma ner på jorden igen. Mitt tips blir 2-4 denna gång, spiken i kistan kommer i tom kasse...
Friman SR: Nja när det gäller Zebror så har man kanske haft en del med sig på plan. Men nu är det så att jag ser Zebrorna som det tredje laget på isen, det är Vi, motståndar laget å så är det dommarna. Utan nån av dessa tre blir det ingen match, så et är bara att gilla läget, å köra på som om.....
Abron: Du har så rätt så... Men jag tror att det är fler än jag som är lite intresserade och vi vill veta innan match vilken domare det blir... Jag menar att om jag har följt Vinnerborg från en liten fjantig Vimseborg som rookie och inte hade många rätt när han pep i pipan till en nu riktigt duktig domare Vinnerborg så är det väl intressant om ÄLSKADE TIMRÅ IK får en Vimseborg eller en Vinnerborg redan innan match...???
P.S All heder till Marcus Vinnerborg, jag erkänner att jag dömde honom fel förr, han har blivit en helt OK domare nu........D.S
Trodde på tvärnit mot Frölunda, men hade tack och lov fel. Doch: idag blir det pisk. Inte för att Lule impat, men de lär i a f ta upp kampen på ett annat sätt än vad Frölunda gjorde. Och en hel match med tre femmor och Carlsson som tredjecenter...njae. Det bör inte gå. Lule torde kunna mala till sig en trea.
ska vi skrälla mot er idag är den stora frågan just nu har 4 pinnar och 4 plus 4 mål ner til frölunda å 7 pinner till till mora jag kan inte säga att vi spela bra mot malmö hemma sist och 4 pinner sen 21/12 är inte bra alls
Någon som vet hur femmorna kommer se ut nu när både regin och sundh är borta??
Kan bara hoppas att Backlund får en bra start i matchen för annars kommer Bartecko o Hynnind mfl lira skiten ur oss idag. Särskilt eftersom backarna inte har övertygat denna säsongen. Kanske blir lite stabilare nu med nya 21an niskanen.
1-1 i matcher so far, samt en oavgjord, har jag för mig?
Tror nog det blir tufft, men jag tror på 3 points, 3-2.