Timrå IK - Skellefteå AIK 120904
Nacklåset på vår spelare där framför mål så att han missar att raka in en sopren retur som hade betytt 2-1 till oss istället för 1-2 till dom i samma byte, det glömmer man sent, försäsong eller ej.
Angående straffarna så visste man förmodligen heller inte att det skulle läggas några. Inte publiken heller för när speakern utropade att matchen skulle avgöras på det sättet så skrek ju varenda kotte under 17 år halsen av sig på läktaren.
Redigerad kommentar
Wayne Gresky: Börjar bli oerhört less på medias rubriker (och framförallt på Aftonbladet)... Så vinklade...
"Skellefteå straffade ut Timrå enkelt"...visst syftar de på straffarna, men ändå - som rubrik då en av huvudfavoriterna spelar oavgjort mot tidernas nederlagstippade lag....
Man ska inte ens bry sig, ren inavel på den redaktionen numera.
Fast fotboll, det är man hyfsade på.
Där skriver nämligen ingen av dessa två prakt klantarsel. (c:
De tippade SM-vinnarna hårt pressat av det av alla tippade kvallaget Timrå."
sargad:dehär med att jinxa tror jag icke ett skvatt på :)
jag är rätt säker på att aik kommer vara efter oss i tabellen :)
Och så Perra tappar sitt hehe
2-2 mot Skellefteå någon vecka innan premiären där vi mycket väl kunde ha vunnit. Mycket bra.
Bellissimo ger ju inte direkt något städat intryck där ute på isen och på straffarna hänger han ju inte alls med. Finns det något som tyder på att han kommer att starta den här säsongen som förstamålvakt?
Såg endast 3:e perioden, tyckte det såg ganska bra ut bitvis,, men lojare straffar var det länge sedan man såg.
Tyckte Boys, Hagos och Sebbe utmärkte sig i sista , Belissemo var stabil under spelet , men helt borta vid straffarna.
Nån fler än mig som tror att starten på årets serie blir helt avgörande för Timrå i år?.
SM-GULD SM-GULD SM-GULD....SM-GULD S M GUUUULD!!!!
mikenomad: Bellissimo har uppenbarligen en spelstil vi måste vänja oss vid. Oortodox som Boork hade sagt. Och det är ju knappast en nyhet, dessutom. Så jag tror vi kan lugna ner oss lite fram tills den dagen han skämmer ut sig i seriespel.