Knylan: En tredjedel, redan. Men tiden går fort när man har roligt heter det ju. Det blir en svår match. 4-0 i första mötet och Växjö kommer vara ett topplag den här säsongen. Men även om Timrå inte alltid vunnit har man tjatat till grundspelet har man tagit poäng i en lång radda matcher nu. Hemmaplan ska kunna göra skillnad. Det verkar kunna bli mycket publik, allt talar för det. Forza Timrå helt enkelt ❤️🤍
Väljer att se på matchen som ett nytt oskrivet papper. Det rimliga är att Växjö ses som favoriter, men samtidigt är vi lite utav ett "nytt lag" sedan vi mötte dom förra gången. Självförtroendet är på topp plus att vi har fått in några nya lirare av hög kaliber.
Labban: Enligt odds online som sammanställt lite odds från spelsajterna så fördelar de vinstchansen i % enligt följande: 1 = 38%, X = 23,36%, 2 = 38,64% Spelbolag brukar inte ha för vana att skänka bort pengar. Av princip spelar jag bara på Svenska spel eftersom jag föredrar när mina förlorade slantar går rätt in i statskassan istället för till utländska ägares fickor. Vinner jag tar jag gladeligen pengar från båda :-D
Skulle jag betta så skulle jag nog sätta en hacka på kryss. Just nu ligger oddsen för kryss mellan 4 - 4,30 ggr. Kan man få krysset för över 4,50 så slår jag till med en hunka eller två.
Nämen hallå?? Man vill läsa positiva saker här inne idag. Vi ska vinna över Växjö ikväll. 3 pinnar blir det! Lita på grabbarna och heja på hela kvällen. Det kommer bli bra.
Helst så många poäng som möjligt givetvis, men om man måste välja ser jag hellre en till seger i Malmö än en vinst ikväll. Alltid roligare när man är på plats. Förhoppningsvis hinner mina supporterpinaler anlända i tid också.
Zäta75: Hörru du du, så där får man inte säga. Spelar ingen som helst roll om vi spelar ut Växjö ikväll, det kommer bli stor förlust ikväll mot spöklaget. 120 procent torsk.! 2-7 Total genomklappning!
snushane: Jag säger vad jag vill för jag tror på vårt kära Timrå. Vi kan vinna mot alla! Pääjärvi drar in en slagga ikväll igen. Wedin gör mål igen. Och Dahlen gör mål i PP. Vi vinner med 4-2 mål i öppen kasse.
Chrille: Team Kiruna hette man väl då, som sammanslagna? Idag, i Hockeyettan Norra, är Kiruna AIF klappsämst med 0 poäng och typ 30 i minusmålskillnad. Kiruna IF hänger väl i men om man ligger efter Sundsvall blå i tabellen har man väl ingen direkt munter framtid 🙈😁😂
I övrigt finns väl inte så jävla mycket mer att säga än att det är all in ikväll, för helvete!! ❤️🤍👊💯
Villervalla: Jag tror inte vi släpper in 4 mål på hemmaplan, och vi har väldigt länge nu visat att det är svårt att göra mål på oss. Brynäs behövde liksom 50 skott för att göra 3 mål, på deras hemmaplan. Mitt tips blir 2-2 vid full tid och att den som vinner tekningen i ÖT tar ut målvakten och vinner bonuspoängen....