Clay.2: En fråga? Har du spelat hockey o hur länge? Jag har spelat i femton år i div 1 o 2 o jag kan se att de är som putte säger en tvåa för crossen o en tvåa för diving!!!
Synct: Har kollat sekvensen ett antal gånger och kan sträcka mig till en 2:a cross + en 2:a för diving. Mycket bensvag spelare att falla så enkelt för en så lös touch. Men nu fotboll!
SMÅLAND: Jag sa att det inte ALLTID renderar i utvisning som du säger att det gör, om en spelare ger en lätt knuff och puckförare slänger sig, så kan han lika gärna åka ut för diving istället. I detta fall är det väl utvisning, jag pratar om liknande situationer överlag.
Känns som det finns lite hopp igen för gamla Tiken. Klassisk kontringshockey kanske är vad vi ska satsa på i fem mot fem också.
Det negativa, tycker att Dahlen och Lundin kommit bort på slutet. Kanske prova att sätta ihop dessa igen med Lindberg som tredje länk. Tycker mig se potential i Lindberg att kunna bli ett nyttigt tillskott på andra ställen än utvisningsbänken faktiskt.
Sebbe bäst igen! Kul att se ännu en spelare få ett genombrott. Kan vi på riktigt kalla honom för SHL-Ohlsson nu?
Lindholm, vilken grym häst! Helt i bakvattnet trampar han på. Skriv långtidskontrakt på tio år nu innan det blir för dyrt!!
Synct: Puckföraren åker med pucken utanför blå.. Lindberg åker bakom... Trycker till spelaren i ryggslutet med klubban...som inte är med! Puckföraren faller... Spelförstörande... Han vinner FÖRDEL utav att göra foulen.. Foulen är UPPENBAR... Mindre straffet Cross-Checking..!
SMÅLAND: Inte för att vara sån men, alla dagar i veckan stämmer inte, anser domaren att det är för löst och dom faller för lätt blir det väl ändå embellishment (diving) istället.då och då i NHL ser man det, men det är ganska sällsynt.
{Raggaren Putte: Om puckföraren åker skridskor och spelaren sätter klubben i ryggslutet så han faller! Domslutet...Cross-Checking alla dar i veckan. Men nu skiter vi i det vi VANN ikväll. 😎
Blixten: Hahahahah, ser dina få inlägg, det är ju helt jävla självklart att du är Modano, älskar att du vart så hatad att du tillslut byter profil, sen kör du samma gamla visa ändå. Tröttaste försöket jag sett. Eller har din andra profil blivit avstängd kanske? Detta kan inte vara en slump.
JonteD: spy galla det är väl för fan vad vad man gör på isen o inte utanför. Han är en jävla prinsessa på isen o vet fan inte vad han ska åka isen pungt ..........