1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590200 inlägg · 6217 ämnen

Zätatifot

« · 422348 Till forumet

Zätatifot
Vill jag utdela till Tifogruppen..... Miss förså mig rätt nu Tycker det ni hadde ordnat åt Za var skit coolt inget fel alls på det!! Men tänk på dom andra då. Nilsson, Jonte, Jonsson ja alla dom andra :( Klart Z:a är bäst av dom och så klart nästan från Timrå, men fallet idag tycker jag är så djävla tråkigt ! Om ni skall vara ärliga var Za värd matchen lirare? Det tycker ialla fall inte jag. Bäst på Planen i Dag mar Magnus Nilsson.. så dåligt av dom som nu utser matchens bästa spelare att välja Z:a bara därför att det är han. Ja ja nu skall man inte vara grinig Det var kanon skönt med en seger.
Kommentera

Sv: Zätatifot
mattis69: Lugn och fin. Henrik Zetterberg tror jag har förtjänat varenda banderoll, flagga och applåd som utdelades till HONOM ikväll! Det är han som mycket riktigt gör en "konungens återkomst". Övriga deltagare är liksom utanför diskussionen, punkt.

Sen var det roligast att se Magnus Nilsson ikväll. Vilken energi killen visar upp! Han blir säkert nyttig. Sanny Lindström då? Nej, honom glömmer vi ikväll....
Kommentera

mattis69: En kväll som denna har det ingen betydelse! Självklart så förstår de andra att Zetterberg har en stor plats i våra hjärtan, och hyllning till honom är helt rätt! Tycker detta var TIFO gruppens mäktigast arragenmang hittintills och det finns inget som slår detta!

Som tex Hedström? Hans tid kommer, det är hans första säsong med Timrå så vad mer kan han vänta sig? Alla de andra som spelat i Timrå en längre tid vet sin plats i supportrarnas hjärta! Jag är helt säker på att Hedström o de andra nykomlingarna i n t e går och deppar och tänker "Vafan fick inte jag någon hyllning för?" - Det är ju helt absurt isåfall.

Nej, strålande!
Kommentera

mattis69: Svårt att få alla nöjda. Valet av att hylla Zäta kändes självklart för allt han gjort i klubben och hans lojalitet plus att man inte vet hur länge han blir kvar.

Det blir fler TIFOn denna vinter och andra spelare opch hela laget kommer att få hyllningar de förtjänar.

Själv tycker jag att Zäta var i en klass för sig på isen idag. Hans spel i boxplay höll yttersta världsklass.

Känns som vi Timråfans gav Zetterberg fick bästa välkommnandet i Sverige bland sina NHL-kamrater.
Kommentera

Knappen: Ja Abolut så är det så att Zas plats är stor i våra hjärtan inget snack om det. Men endå så tycker jag att det vart konstigt..
Kommentera

mattis69: Det kommer säkert så småningom, skulle önska ett killer tifo när Manderville kommer och det tillsammans med Nilsson och Jonte.. Det var ju trots allt den förlorade sonen som var tillbaks, enda missen var att det inte körde "Välkommen hem" med dansbandet från Repmånad..
Kommentera

Ambroo: Så sant. Jag ber om ursäkt för att jag la ut denna tråd här var onödigt... Förstår att det är många persioner som lagt ner en massa tid på detta åså kommer jag och klagar.... Sorry
Kommentera

mattis69: Det var väl ändå Zäta som var den drivande kuggen då det gick lite sämre för timrå...de två första åren de spelade i elitserien?

Hur som helst, ZÄTA är kONUNGEN. Foppa då? äh vem bryr sig ;)
Kommentera

Ambroo: Eller varför inte nåt i stil med "Den tredje musketören har anlänt - trion komplett" också numren..
Kommentera

Ambroo: Räknar med dig på nästa arrangemang, du verkar ha mycket idéer du :) Vi hör av oss när vi behöver hjälp.
Kommentera

« · 422348