Forza Timrå
« Föregående · 6770 Till forumet
Sv: Forza Timrå
Dalan: Det sjuka är att det är bara en träningsmatch... Vill inte att dom vilsna själarna i blåvitt (t ex min arbetskollega Tjobba) skulle fläska ner några TIKARE så vi fick skador! Fast iof, jag tror att många i årets nya ansikten i TIK är riktiga hårdingar. Kul som fan var ordet =)
Sv: Forza Timrå
Dalan: Eh, och den låten handlar om dig, eller vad? Eller är det så du vill att folk i allmänhet som inte håller på Tik ska bete sig.
Du mår inte riktigt bra va?
Du mår inte riktigt bra va?
Sv: Forza Timrå
Moverare!!
du är skojig du!!
kan det vara så att du är lite putt på att du inte
kom på den (lite) udda sången??
för bövelen Moverare!! DET finns värre saker än så
att haka upp sig på!!??
mvh gud
du är skojig du!!
kan det vara så att du är lite putt på att du inte
kom på den (lite) udda sången??
för bövelen Moverare!! DET finns värre saker än så
att haka upp sig på!!??
mvh gud
Sv: Forza Timrå
gud: Förlåt, förlåt och åter igen förlåt, att jag aldrig lär mig att ironi inte fungerar på Internet. Ibland glömmer jag bort det, men påminns med nästan brutal kraft av människor som du om att ironi inte fungerar i den virtuella världen.
Sv: Forza Timrå
Moverare: Det handlar inte om att vara sjuk eller dyligt, utan att hela tiden komma med nya fräscha ramsor till läktarn.. Hur kul skulle det egentligen vara om man hela tiden körde det klassiska Kämpa Timrå *klapp* *klapp* *klapp* I min mening så hade man nog kunna haft det roligare med Willysson i en städskrubb då? Och hockey handlar väl om att ha kul vad jag förstår?? har jag rätt?? Som sagt: Vi ses i kattlådan
« Föregående · 6770
Melodi: The Kristet Utseende - Alien Brännvin
Weo weeeo Timrå de anfaller, spriten flödar städer faller
Weo weeeo Timrå de anfaller, spriten flödar städer faller
Vi kom från himla valvet, ur svarta hål i rymden, små röda män med enorma k*kar, upp med händerna, ner med brallorna, fall på knä inför Universums Härskare.......
Vi ses i Kattlådan!!