Förutom det sportsliga har vår nya ledning gjort det mesta rätt! Nya souvenirer, tallarna tillbaka, informationsmöten med supportrar o.s.v. Nu knyter vi händerna i fickorna och går vidare!
Det viktigaste nu, överordnat allt annat, är att banklånet löser sig!! Då klarar vi ekonomin.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Förutom det sportsliga har vår nya ledning gjort det mesta rätt! Nya souvenirer, tallarna tillbaka, informationsmöten med supportrar o.s.v.
Nu knyter vi händerna i fickorna och går vidare!
Det viktigaste nu, överordnat allt annat, är att banklånet löser sig!! Då klarar vi ekonomin.
Älska Timrå IK!