Hälge: Nej tycker det inte verkar vara helt säkert.
Fredagen närmar sig
« Föregående · 555836 Till forumet
Sv: Fredagen närmar sig
Rox: Jag vet inte om det är jag som är lite trög, men visst var det sagt som så att om inte det blev klart med NHL senast den 15/7 så skulle Jonte stanna i Timrå ?
Hur tolkar man det här, då ?
"Inget NHL före den 15:e juli betyder fortsatt spel i Timrå, eller?
— Ja, det lutar åt det"
Jag tycker det låter lite tveksamt...
Hur tolkar man det här, då ?
"Inget NHL före den 15:e juli betyder fortsatt spel i Timrå, eller?
— Ja, det lutar åt det"
Jag tycker det låter lite tveksamt...
Sv: Fredagen närmar sig
Kvinnohund: Han har skrivit på men kan säga upp avtalet före den 15 Juli....
Sv: Fredagen närmar sig
LingaN: Jag håller med dig, men det skulle också kanske vara bra om dom kommer överens någon gång. Fast för mig så skulle det passa bra att dom kommer överens när Jonte har skrivit på för Timrå (om han gör det).
Sv: Fredagen närmar sig
Fet-Ecke:
"Ja, det verkar som ett avtal kan vara i land inom de närmsta dagarna. Väl insatta källor skvallrar om det, trots att både ägarna och spelarna utåt ligger lågt i snacket." Det är ju inte första gången man får höra detta under denna lockout, men bara för att det är så pass nära att Jonte blir klar för oss lär det väl stämma den här gången... Hoppas verkligen att dom tar det lugnt ett litet tag till.
"Ja, det verkar som ett avtal kan vara i land inom de närmsta dagarna. Väl insatta källor skvallrar om det, trots att både ägarna och spelarna utåt ligger lågt i snacket." Det är ju inte första gången man får höra detta under denna lockout, men bara för att det är så pass nära att Jonte blir klar för oss lär det väl stämma den här gången... Hoppas verkligen att dom tar det lugnt ett litet tag till.
« Föregående · 555836