1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 555835

Sv: Fredagen närmar sig
Rox: Jag vet inte om det är jag som är lite trög, men visst var det sagt som så att om inte det blev klart med NHL senast den 15/7 så skulle Jonte stanna i Timrå ?

Hur tolkar man det här, då ?

"Inget NHL före den 15:e juli betyder fortsatt spel i Timrå, eller?
— Ja, det lutar åt det"

Jag tycker det låter lite tveksamt...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.