Så står det då klart att Söråkersbon i exil Fredric Mannström byter klubb igen. Efter utflykter till IFK Arboga och HC Comet i Norge så vänder nu "Manne" hem till Sverige igen. Men inte till Medelpad utan till Blekinge och Mörrum.
Det är gott om lax i dessa trakter. Åsterstår väl att se om Fredric både fiskar efter lax och nya mål i sina hemvist i Södra Sverige.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är gott om lax i dessa trakter. Åsterstår väl att se om Fredric både fiskar efter lax och nya mål i sina hemvist i Södra Sverige.
Lycka till Fredric!