Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
« Föregående · 214819 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Det är alltså Fagga som står i kväll ?
Snacka om elddop. ( c :
Snacka om elddop. ( c :
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Helg Ernest: Tydlig brist på uppmärksamhet...
4-2 Wallenberg...
4-2 Wallenberg...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
laking: Tycker det ser ut som du har loggat in fel ? Eller är du bara ute efter att provecera ?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Åt fel dj-a håll. 4-1 :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
tjobba: PP för TIK nu. Men som jag sa tidigare så är inte kommentatorerna bra så jag har ingen aning!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
laking: Slår vad om att det var mera liv i Timrå i förrgår bland 3500 pers...
(TIK-LHC - Ett lag på isen = inget motstånd...)
Nej, VF är starka hemma, men TIK är dock elitseriens klart bästa bortalag.
Ackeström ut nu, kanske TIK kan komma lite närmare...
(TIK-LHC - Ett lag på isen = inget motstånd...)
Nej, VF är starka hemma, men TIK är dock elitseriens klart bästa bortalag.
Ackeström ut nu, kanske TIK kan komma lite närmare...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Lyssnar man på Hockeylive och kommentatorerna från Frölunda har man ingen koll som helst på hur matchen ser ut. Det måste ju finnas några andra i Gbg som kan fixa det bättre!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Power-play nu. Kom igen Timrå!
Det verkar stendött bland tolvtusen pers. i Scandinavium...
Det verkar stendött bland tolvtusen pers. i Scandinavium...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
hassebasse: Hoppas dom kan jobba till sig nån poäng, det skulle vara ett klart plus...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team:
Som Lars-Gunnar Jansson på sportradion nyss sa´ , "det är INTE lätt, att vinna i Scandinavium. Inte ens för ett mycket skickligt spelande TIMRÅ".
Det där känner givetvis spelarna också till, men det får inte rinna iväg nu bara, och bli en storförlust i kväll.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Som Lars-Gunnar Jansson på sportradion nyss sa´ , "det är INTE lätt, att vinna i Scandinavium. Inte ens för ett mycket skickligt spelande TIMRÅ".
Det där känner givetvis spelarna också till, men det får inte rinna iväg nu bara, och bli en storförlust i kväll.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
dr-nix: Lite knepigt att Mackan är beroende av Lind, men dom har ju alltid funkat ihop...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Dream Team: Lind blir skadad, Mackan är sig helt olik i 2månader. Lind återvänter efter 2månaders skad, Mackan börjar producera igen :)
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Helg Ernest:
Varför alla dessa spekulationer om Kenta och Anders.
Vad jag vet, så har BÅDA TVÅ kontrakt ett år till med TIK.
Gäller inte det ???
I kväll blir det vinst med 5 - 3, OM Kimo står i målet !!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Varför alla dessa spekulationer om Kenta och Anders.
Vad jag vet, så har BÅDA TVÅ kontrakt ett år till med TIK.
Gäller inte det ???
I kväll blir det vinst med 5 - 3, OM Kimo står i målet !!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
oraklet:
Så har det fungerat i MÅNGA , MÅNGA år !!!
Om "saftblandaren" roterar och lyser, då finns det sittplatsbiljetter kvar att köpa.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Så har det fungerat i MÅNGA , MÅNGA år !!!
Om "saftblandaren" roterar och lyser, då finns det sittplatsbiljetter kvar att köpa.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
oraklet: Vid entrén mot parkeringen (där motståndarsupportrarna går in har de en liten lucka där man kan köpa biljetter till sittplats. Ovanför luckan är det en röd saftblandare som är på om det finns biljetter kvar. Själv har jag sett f-nskapet blinka från halvvägs till Lundvallen för att slockna när jag var 20 meter därifrån (och kön bestod av två personer...)...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
Bergius: Kasta o kasta, 'du får det att låta så negativt'...
Mackan drogs ju med dessa problem hela tiden i MODO, de få stunder han va hel, va han mycket bra, synd om honom personligen. Thats Life, tyvärr..
Mackan drogs ju med dessa problem hela tiden i MODO, de få stunder han va hel, va han mycket bra, synd om honom personligen. Thats Life, tyvärr..
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
matsby: Vad ær det før lampa som du pratar om? Finns det en lampa någonstans som indikerar att det finns lediga sittplatser? Varfør har ingen informaerat om detta i sådant fall ?
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
badger:
om du pratar om lkp matchen så var det inte slut på sittplats, lampan blinkade för fullt innan match och på norra fanns det bra med sittplatser kvar,,tyvärr
om du pratar om lkp matchen så var det inte slut på sittplats, lampan blinkade för fullt innan match och på norra fanns det bra med sittplatser kvar,,tyvärr
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
COLD MAN: Det är Ståpubliken som sviker, sittplats var slut som vanligt.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2003-02-13
COLD MAN: men i slutspelet blir det knökafullt i timrå isstadion!
« Föregående · 214819 · Nästa »
Att förlora mot VF på bortaplan. det är ju INGENTING att bry sig om i detta läge !!
TIMRÅ har tränat stenhårt under serieuppehållet. (Precis som alla andra lag, som redan är klara för slutspelet).
Vad som gäller nu, det är att få full fart på benen igen, och att TAGGA UPP formen i lagom tid till kommande slutspel.
Ta´t LUGNT nu bara, alla supportrar till TIMRÅ IK.
Kenta och Eldan vet precis vad som gäller, och hur detta ska gå till.
Det blir en HELT annan glöd och tändning till kvartsfinalerna.
Just Wait and See !!!!
The Big Red Machine laddar just nu för SLUTSPELET !!!!!!!
TIMRÅ IK 4 Ever!!!